Vi med BIM i juli
Gravid 1-2 på clearblue digital! Sitter och smågråter på toaletten haha.
Gravid 1-2 på clearblue digital! Sitter och smågråter på toaletten haha.
Grattis till alla som plussar:):):)
Jag har ÄL på söndag så hoppas att jag också får ett plus snart:)
Kom hem från stugan nu och då jag mådde illa hela vägen i bilen hem tig jag ett test direkt när jag kom hem.
Va kul att så många plussar, Grattis:D
Jag hade ÄL i måndags så räknar dagarna nu.
Men Tror inte att det tar sig denna gången.
Vi är mitt i en flytt, så hade sex dagen innan ÄL men inte på ÄL-dagen.
Tror ni det finns en stor eller liten chans att det tar sig?:)
Va kul med så många plus, grattis till er:D
Jag hade ÄL i måndags.
Men blev inget sex då, vi är mitt i en flytt.
Men hade sex dagen innan ÄL.
Tror ni det finns en större eller mindre chans att det tar sig?
Så påbörjas dom segaste dagarna....
Dom i väntan på BIM. Trodde det var jobbigt innan när jag visste exakt vilket datum det inföll på. Numer varierar det på 4 dagar, dvs jag kan plussa redan den 16:e men jag kan lika bra få ett negativt svar.... Detta gör mig något frustrerad... Lite pepping? :)
1v kvar till BIM. Tror inte att det tagit sig:/ Har lite värk från och till vid livmodern, kan det va positivt? Eller så överanalyserar jag bara min kropp;) Haha
Molvärk är bra! Håller tummarna!
Kunde inte låta bli att testa idag, men som väntat så va det negativt. Men blir lite osäker, har 2 appar. P-tracker (BIM 19/7) och NaturalCycles(BIM 21/7) känns som jag borde lita mer på NC väl?
Men jag har inga symptom alls förutom att det känns som mensen är på väg. Sist jag va gravid va jag super trött och va jätte känslig mot dofter:) Så det blir väl att tänka på försök 3 ist:(
Och där kom mensen, som jag misstänkte:( Får hoppa in i augusti tråden ist.
Lycka till alla som har BIM och lycka till för er som redan plussat:)
Haha vet.. Jag skulle ju inte lixom.. Hoppas inte mannen öppnar posten i morgon,jag e inte hemma å svärmor kommer i morgon me.. Känns sådär å behöva förklara alla dessa test ;)