Vi med BIM i juli
Å herregud va sjukt. Nu nät jag gick på toa så klämde jag på brösten för att känna hur känsliga de va och då läckte det några droppar ur ena bröstet. Hur är det möjligt liksom? Har ju inte ammat på 4 månader så va tror ni?
Å herregud va sjukt. Nu nät jag gick på toa så klämde jag på brösten för att känna hur känsliga de va och då läckte det några droppar ur ena bröstet. Hur är det möjligt liksom? Har ju inte ammat på 4 månader så va tror ni?
Jag kommer försöka vänta till bim eller bim+1 för då kan jag överraska sambon på hans födelsedag, testar jag tidigare kommer jag inte kunna vänta med att berätta om det visar positivt.
Tog ett gravtest till imorse som såg ut så här. Visst är det lite tydligare än det igår iallafall? Åhh vad jag hoppas att det går vägen denna gång :)
JAG ÄR GRAVID!!!
Igår var det en vecka sedan ÄL men det syns ett svagt streck! Är i v.4 (3+1) och har bf 14/3 :D
Känner att jag är i stort behov av peppning. Hjälp mig analysera snälla ni va tror ni igår läckte brösten och va ömma. Idag är allt bortblåst och börjar känna oro över att nått är fel när brösten läckte igår. Bim -4 har inte testat. Hade tänkt bästa med det men kanske ska testa tidigt ändå. Hur hade ni gjort?
Vänta ska det stå istället för bästa. ;)
Vågade inte testa idag utan väntar till helgen istället :P
Aa jag kanske testar imorrn. Är bara nervös att det ska vara negativt enbart pga att jag testar för tidigt.
Ska du testa imorrn?
Hej!
Var här för några veckor sedan, blev sedan ledsen för att jag inte haft äl (vilket jag var så säker på eftersom det inte "kändes rätt") och tog en fl-paus.
I tisdags visade det sig att jag hade fel :D
Äntligen ett pluss, 7e försöket sen senaste ma. Nu måtte denna bara hålla sig kvar, 4e ggn gilt eller vad säger man.
Äl+10 o 12 på testen.