Inlägg från: pannkakan87 |Visa alla inlägg
  • pannkakan87

Vi med BIM i juli

Tr86 skrev 2015-07-01 19:47:13 följande:
    Jag har BIM på söndag. Tänkte vänta till lördag me å testa men gör det imorrn, bara för jag fick lite rosa i flytningarna idag... :/ räknar inte med nått sträck dock.
    Funderar oxå på att testa imorrn... Nyfiken.
  • pannkakan87
    Fsake skrev 2015-07-01 23:13:44 följande:
    Jag! Tror det blir på fredag, säkert på lördag och söndag också smile5.gif
    Spännande! När har du bim?
  • pannkakan87

Aa jag kanske testar imorrn. Är bara nervös att det ska vara negativt enbart pga att jag testar för tidigt. Obestämd
    Ska du testa imorrn?

• pannkakan87
    Camilllla skrev 2015-07-02 11:09:05 följande:
    Vad har hänt nu, har ni börjat försöka ändå? :D
    Haha nej vi har slarvat med stor S. Ska testa nu i helgen, bim på måndag. Har en känsla.

STORT GRATTIS till dig då underbart! När är bf?
  • pannkakan87
    Camilllla skrev 2015-07-02 16:22:08 följande:
    Härligt! Skulle väl ändå bli rätt lagom tills skolan är slut? ;) antar att jag fick en känsla i fredags, så jag plötsligt kom på att jag kanske inte kan va helt säker på att jag inte haft ägglossning...

Tack! :) bf är 11/3
    Då skulle vi ligga på nästan exakt samma bf! :) När har/hade du bim?
    Ja då hinner jag klart med skolan och så men ekonomin blir lidande... Vi får se hur det går! Allt löser ju sig alltid!
  • pannkakan87
    Camilllla skrev 2015-07-02 20:25:04 följande:
    Haha, vad kul! Jag hade ägglossning (när det kändes "fel") på midsommarafton, 19/6. Bim egentligen 5/7, men bara för att jag har lång lutealfas. Blir vecka 4+0 imorgon :)

Ja, allt löser sig! Jag tänker att det blir som det är meningen att det ska bli :) har du bestämt när du ska testa?
    Haha och jag hade äl dagen efter midsommar och har bim 6e för att jag oxå har lång lutealfas! Så roligt! Tänk om jag oxå plusar! Det vore ju nåt hehe!
    Jag testar nog imorrn redan så får vi se annars kör jag fram till bim. :)
  • pannkakan87
    Camilllla skrev 2015-07-02 22:39:26 följande:
    Det tycker jag du ska göra! Spännande :D
    När testade du och fick plus?:)
  • pannkakan87
    Camilllla skrev 2015-07-02 23:44:39 följande:
    I tisdags fick jag plus på CB och en väldigt svag men tydlig linje på sticka. Söndag och måndag kunde jag möjligen ana något väldigt väldigt svagt på sticka, men det kunde lika gärna varit spökigt test.

Vad har du tänkt testa med? Antar att vi ska hoppas på plus trots planerna ni hade? :D
    Näe det var negativt idag! Provar imorrn igen :) alltså jag blir jätteglad såklart men annars kör vi på enligt planerna. :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli