• misslina

Vi med BIM i juli

Symetrical skrev 2015-07-08 16:08:25 följande:
    Jag tillhör en av de få som alltid får starkast utslag på morgonen, så jag tror att det är bra att testa sig fram lite. smile1.gif
    Jag får också utslag på morgonen..... Och em...

Testade em igår och tog ett test i morse
  • misslina
    Symetrical skrev 2015-07-08 18:13:56 följande:
    Och båda var positiva, eller? smile1.gif
    Ja precis ! :)

Och väldigt tur jag testade för jag skulle egentligen inte ha ägglossning förrän nästa vecka
  • misslina
    Symetrical skrev 2015-07-08 20:05:20 följande:
    Bara att ligga i nu då! smile5.gif
    Hahaha jajemen:)
  • misslina

Ja då var ägglossningen över för denna månad. Nu är det bara att hålla tummarna. Känns som en evighet tills man kan ta ett test...

• misslina
    9camilla9 skrev 2015-07-10 10:53:33 följande:

Har en liten fråga hur länge lever spermierna? Hade ägglossning igår kväll /natt o hade sex för 3 dagae sedan kan de ta sig ändå?:)

Jag tror dom kan leva upp till en vecka. Rätta mig om jag har fel...Så chansen finns absolut!
  • misslina
    märtanpärtan skrev 2015-07-10 11:39:43 följande:

Hej!grattis till alla plus!

Har följt tråden hela tiden :)

Jag har egentligen bim 19/7 men de två senaste månadens har det vart både tre veckor sent och 5dagar för tidigt..

Jag gjorde iaf ett gtest(nä 4st) nu imorses för jag tyckte att jag kände mig lite skum och plus det var det:) känner mig lite skakig..

phpmTIpQa85860.jpg

Grattis!!

Jag har pajat ryggen i veckan och varit hos kiropraktor och allt. Men skulle egentligen behöva äta Ipren eller voltaren... Men det vågar jag inte nu. Även fast det kanske inte ens har tagit denna månad.., känns som
    En evighet tills man får testa...
  • misslina

Testat negativt idag men ingen mens. Bim idag... Tror jag.

Har en kortare cykel denna gång då äl kom tidigare än vad jag trodde. Så just nu är jag allmänt förvirrad ;)

Har symtom som lite illamående och svullen mage... Men som sagt det kan vara mensen som är på g också...

• misslina
    Syoss skrev 2015-07-21 07:25:29 följande:

Jag kunde hoppas på kurvan!! smile2.gif Den smala stickan är en billig från Tradera men den från Testlagret syns det nästan inget på fast att båda ska mäta från 25.

phprzq35920120.jpg

Stort grattis igen:)
  • misslina

Fortfarande ingen mens... Bara mer flytningar...
    Har det inte kommit någon mens innan torsdag ska jag testa då. För då är det 4 dagar innan jag ska ha mens om jag har en cykel på 35 dagar... ( men jag trodde jag hade 28 dagar denna månad)

• misslina

Fortfarande ingen mens och igår visade tester ej gravid . Idag blir det att köpa fler test så jag kan testa i helgen...

Var aldrig med om detta med dom andra två barnen, då plussade jag på bim-4.

Svar på tråden Vi med BIM i juli