Inlägg från: sommarblomma1 |Visa alla inlägg
  • sommarblomma1

Vi med BIM i juli

Greifing skrev 2015-06-29 11:16:58 följande:

Jag fattar ingenting!

Sista mensen var 15 maj.. Äl testen visade ÄL i börjat på juni. Ingen mens än!

Testat med ÄL test och senast igår fick jag en ring (ej fertil) idag fick jag en blinkande gubbe?! Mensen på g eller äl!?

Har aldrig varit med om nått liknande!

Antagligen så släppte aldrig ägget sist då för då borde du fått ett + nu eller mens. Men fortsätt testa med ältest nu då så kanske äl är på ingång!
  • sommarblomma1
    EkoS skrev 2015-06-30 11:16:03 följande:

phpn1zoBk07920.jpg

Kunde inte hålla mig längre. Om det var något borde det väl vara tydligare på bim -1. Ingen som ser något på det här?

Ser tyvärr inte :( men kan ju visa senare med beroende på när ägget fäste!
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-06 18:56:24 följande:

Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)

Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;) phpgusErQ21098.jpg

Svårt att säga. Många får alltid ett svagt streck även när äl inte är. Men fortsätt testa varje dag i några dagar, blir det starkare så är det säkert på g!
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-06 19:12:24 följande:
    Jaha.. Är testlagrets. Men kan det vara sträck utan att äl är på gång? När det är svagt?
    Många har alltid en låg halt av Lh hormon i urinen därför kan det visa ett svagt sträck utan att äl är men fortsätter du testa så börjar det förhoppningsvis stegra.

Såg någon som hade testat munkpeppar för att kicka igång mensen, kanske skulle vara nåt? Även rosenrot ska ju verka positivt på äl!
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-06 19:23:06 följande:
    Jaha, har precis börjat att testa så kan inte alls hur detta funkar.. Eller om det bara är spökstreck. Var skaffar man munkpeppar? Rosenrot stabiliserar äl o menscykeln eller hur var det?
    Vet faktiskt inte men googla så hittar du säkert! Ja äl ska även förkorta cykeln. Tar det sig inte denna månaden för mig så tänkte jag med prova det!
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-06 19:12:24 följande:
    Jaha.. Är testlagrets. Men kan det vara sträck utan att äl är på gång? När det är svagt?
    Här är mitt ältest från idag och verkar inte ha äl än. Är borta nu så tar nästa på torsdag för att se vad som hänt.
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-07 17:40:41 följande:
    Nån som kan hjälpa mig med detta?
    Var det samma urin du använde eller kissade du två gånger efter varandra?
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-07 19:27:49 följande:
    Samma urin på båda
    Oj vad konstigt. Vet inte riktigt hur man ska tolka dem då... Men jag hade nog gått på det första och då ser det ju ut som att nåt är på g iaf, men testa imorgon igen och se om det hänt nåt mer
  • sommarblomma1
    Fronten skrev 2015-07-08 20:41:14 följande:

Bim el bim+1. Äl +11

ingen mens so far. Hoppas den håller dig bortamatch vågar inte hoppas. Molvärk men inte riktigt som innan mens. Negativt test i går. Nytt på fredag om den inte kommit då.

Funderar på om mensen kanske ändå är sen då ägglossningen var två dagar senare än beräknat i cykeln. Hatar detta att vänta och hela tiden vara rädd att torka sig och få blod på pappret och det är kört.

Om äl var två dagar senare så kommer även mensen att vara det då lutealfasen är konstant. Så hoppas att testet igår bara var för att det var för tidigt och att du får ditt + på fredag
  • sommarblomma1
    Villbligravidnu skrev 2015-07-08 20:55:51 följande:
    Min lutealfas är långt ifrån konstant. Jag tempar och ser tydligt när jag har ÄL och min lutealfas varierar mellan 8-10 dagar oftast. Vissa cykler har den även varit 7 och 11 dagar men det är sällan.
    Ok finns säkert undantag med men för de allra flesta är den det :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli