Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

Vi med BIM i juli

annsansa skrev 2015-06-24 13:57:48 följande:
    Förstår att det måste vara otroligt jobbigt.

Men du vet att ni har rätt till en särskild mf-utredning efter tre mf på rad?

Det kan ju vara något särskilt som gör att ni har en ökad risk för det. Men ni har fått två barn :) så det kan uppenbarligen funka. Hoppas för er att det går vägen nästa graviditet!
  • Det vackraste
    m2b skrev 2015-06-24 19:39:27 följande:

Sista dagen på mens nu. Började käka rosenrot tvådagars sent men hoppas ändå på effekt. Kanske äl kan komma någon dag innan denna cykel. Så segt när cyklerna är så långa. Längtar till äl nu och sen hoppa till BIM.

Hur långa är de?
  • Det vackraste
    Mileya skrev 2015-06-24 17:58:10 följande:

Fattar ingenting nu!

Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.

Någon som har några erfarenheter ?

Hoppas en implantationsblödning! Det är din tur nu tycker jag. :)
  • Det vackraste
    Mileya skrev 2015-06-25 07:44:20 följande:

Men jag har för mig att nidblödningar är väldigt ovanliga...?

Brukar ha lite mellanblödningar vissa månader, så är rädd att det är samma nu. Men idag är det bruna som bortblåst. Likaså värken och illamåendet, så lite misstänksam blir man ju :)

Tack för att ni ger mig hopp!!! <3

Så ovanliga är de inte. Tycker jag ser många som får det. :)
  • Det vackraste

Här är ännu en på bim-7 som inte har några symtom alls. Inte ens ömma bröst som alltid annars efter äl. Så får väl tolka det positivt. :D

Elyssa81 skrev 2015-06-25 11:32:03 följande:

Jag tror det är bra om det känns annorlunda än vanligt. Jag är också på BIM -7. Känner inget och det känns som ett bra tecken för jag har mkt svår PMS i vanliga fall och en jobbig period mellan ÄL och mens.

Jag håller tummarna för oss. När ska du testa?

• Det vackraste

Pga progesteron.

mammaA93 skrev 2015-06-25 20:21:13 följande:

Två dagar sedan äl och har nu fått en jäkla massa mjölkliknande flytningar.. Någon som vet varför det är så? :o

• Det vackraste
    mammaA93 skrev 2015-06-25 21:42:10 följande:

Betyder det att det är kört då eller?

Nej. Det kommer från blåsan där ägget varit. Det är så det ska vara.
  • Det vackraste
    Kvinna84a skrev 2015-06-26 08:44:49 följande:

Spännande att följa er som börjar testa nu :)

En liten fråga igen, vad tror ni om det här?

Dag 10 rikligt med Äl sekret (ej testat)

Dag 11 mindre Äl sekret (ej testat)

Dag 12 neg test på cb äl test

Jag ska testa imorgon igen och se om jag får en glad gubbe då :) Tror ni att jag haft Äl redan? Försvinner den glada gubben så fort Äl är över?

Enligt app ska jag ha Äl dag 12 eller 13 vilket jag brukar ha.

Du har kanske väldigt tidig äl. Kolka med ältest från dag 8-9 nästa cykel?

Men cykeln bör ju vara kort också om äl blir så tidigt? Hur länge har ni försökt? Bokat fertutr? Håller tummarna för denna gången.
Svar på tråden Vi med BIM i juli