• Mileya

Vi med BIM i juli

halo83 skrev 2015-06-27 14:43:37 följande:

Såhär ser det ut nu när det torkat

Jag ser också ett svagt svagt plus! :D Testa igen imorn så ska du se att det är starkare! Ååååh vad kul!!!
  • Mileya
    halo83 skrev 2015-06-27 14:46:59 följande:

Absolut!

Vad har du för symtom?? :) :)
  • Mileya
    halo83 skrev 2015-06-27 19:01:09 följande:

Molvärk till å från ,svagt illamående som går i vågor. Svullen om magen och extremt trött

Ååååh vad spännande det kommer bli att logga in här imorn! Hoppas jag får se ett tydligt plus :D

Jag har exakt samma symtom förutom tröttheten, så hoppas verkligen det är 13:e gången gillt för oss också! :)
  • Mileya
    halo83 skrev 2015-06-28 04:18:13 följande:

Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon

Nej vad jag ledsen jag blir för din skull! :'( tyckte ju verkligen att det skymtade ett plus igår. Men sålänge mensen inte har kommit så finns det hopp! Var inte du låghormonare dessutom? :) kram
  • Mileya

Jag testade också negativt idag på BIM-3... :( fortfarande molvärk från och till.

• Mileya
    LillaEochP skrev 2015-06-28 10:35:12 följande:

Idag kom min mens.... :( Så jäkla tråkigt!!!! Känns så konstigt att den kommer 3-4 dagar tidigt, den har ALDRIG varit tidig innan och bara sen ett par gånger...

Aja, bara att ladda om till nästa månad. Redan klickat hem både ÄL-tester, bidrottninggelé och en ny termometer.

Lycka till ni andra!!

Samma här! :( på bim-3

Så jäkla ledsen.... :'(
  • Mileya
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-28 19:14:50 följande:

Ikväll har jag varit illamående och haft halsbränna. Det har jag aldrig annars! Tog ett test nu på kvällen som var negativt. Får testa imorgonbitti istället. Bim på tisdag.

Lycka till! :)
  • Mileya

Väntar bara på att mensen ska komma igång på allvar. Än har jag bara bruna flytningar. Och tror ni inte jag sitter och googlar "bruna flytningar innan plus". Hoppet är verkligen det sista som överger en... ;)

• Mileya

Jag fattar noll just nu! Hade ju gett upp hoppet den här månaden eftersom jag fick blodblandade flytningar härom dagen. Men det har inte blivit nåt mer av det. Knappt ens några bruna flytningar..?? Har BIM idag. Vad tror ni, ska man våga hoppas...?

• Mileya
    9camilla9 skrev 2015-07-01 00:43:13 följande:
    Tycker du ska ta ett gravtest imorgon bitti :)
    Har inga test hemma för tillfället, men ska köpa ett imorn om inte mensen kommit då. Dock känner jag att mensvärken tilltar nu, så det är väl bara en tidsfråga :/
  • Mileya

Hittade ett äl-test. Det lär ju ska kunna visa på graviditet också. Vad ska man tolka detta som??

• Mileya

Här har mensen fortfarande inte kommit igång. BIM+2 och negativt test. Tycker testet borde ge utslag vid det här laget om jag bar gravid, så är väl bara att vänta på mensen...

• Mileya

Snälla hjälp!! Jag är nu på Bim+7. Har haft kraftig mensvärk och illamående i över en veckas tid. Testade negativt med cb digital igår. Just nu inga som helst känningar på att mensen skulle va på G. Vita vattniga flytningar.

Vad är detta???? Är så himla uppgiven :(

• Mileya
    natlin skrev 2015-07-10 19:48:03 följande:

Jag kan knappt tro att det är sant men visst tusan är det ett litet streck där? Jag som var så inställd på att vi måste skaffa hjälp efter sommaren. ÄL+9 idag. Är det någon mer som ser?

Grattis!!!! :D
  • Mileya

BIM+9 idag. Fortfarande ingen mens. Blir nog att ta ett nytt test på söndag :) magen har svullnat upp rejält nu!

Svar på tråden Vi med BIM i juli