Vi med BIM i juli
Såhär ser det ut nu när det torkat
Såhär ser det ut nu när det torkat
Absolut!
Molvärk till å från ,svagt illamående som går i vågor. Svullen om magen och extremt trött
Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon
Jag testade också negativt idag på BIM-3... :( fortfarande molvärk från och till.
Idag kom min mens.... :( Så jäkla tråkigt!!!! Känns så konstigt att den kommer 3-4 dagar tidigt, den har ALDRIG varit tidig innan och bara sen ett par gånger...
Aja, bara att ladda om till nästa månad. Redan klickat hem både ÄL-tester, bidrottninggelé och en ny termometer.
Lycka till ni andra!!
Ikväll har jag varit illamående och haft halsbränna. Det har jag aldrig annars! Tog ett test nu på kvällen som var negativt. Får testa imorgonbitti istället. Bim på tisdag.
Väntar bara på att mensen ska komma igång på allvar. Än har jag bara bruna flytningar. Och tror ni inte jag sitter och googlar "bruna flytningar innan plus". Hoppet är verkligen det sista som överger en... ;)
Jag fattar noll just nu! Hade ju gett upp hoppet den här månaden eftersom jag fick blodblandade flytningar härom dagen. Men det har inte blivit nåt mer av det. Knappt ens några bruna flytningar..?? Har BIM idag. Vad tror ni, ska man våga hoppas...?
Hittade ett äl-test. Det lär ju ska kunna visa på graviditet också. Vad ska man tolka detta som??
Här är bilden:
Här har mensen fortfarande inte kommit igång. BIM+2 och negativt test. Tycker testet borde ge utslag vid det här laget om jag bar gravid, så är väl bara att vänta på mensen...
Snälla hjälp!! Jag är nu på Bim+7. Har haft kraftig mensvärk och illamående i över en veckas tid. Testade negativt med cb digital igår. Just nu inga som helst känningar på att mensen skulle va på G. Vita vattniga flytningar.
Vad är detta???? Är så himla uppgiven :(
Jag kan knappt tro att det är sant men visst tusan är det ett litet streck där? Jag som var så inställd på att vi måste skaffa hjälp efter sommaren. ÄL+9 idag. Är det någon mer som ser?
BIM+9 idag. Fortfarande ingen mens. Blir nog att ta ett nytt test på söndag :) magen har svullnat upp rejält nu!