Inlägg från: vår sommar |Visa alla inlägg
  • vår sommar

Vi med BIM i juli

Inatt hade sonen sovrekord och sov mellan 21- 07så när vi vakna va jag så kissnödig så missade helt att testa. Hehe.

• vår sommar
    Mayy skrev 2015-07-03 18:19:06 följande:

Ni måste hjälpa mig nu för jag är helt förvirrad och känner mig gråtfärdig. Fick ju min mens exakt efter midnatt på BIM 2/7, ljusrosa blodblandade flytningar som alltid! Men sen kom inget mer och idag så avtog det? Köpte ett gravtest (Apotekets egna alla andra var slut!) och jag vet inte vad det betyder?! Jag vet inte om det är spökstreck eller inte??? Bilden är tagen när testet är mindre än 5 min gammalt (kanske vid 4 min) då maxgränsen för testet är 5 för att vara giltigt. Jag vågar inte bli glad jag är helt skakis och rädd? Är det spökstreck? Omg jag är inte beredd på det här. Kommer inte min mens nu? Är det en luring?

Grattis du är gravid
  • vår sommar
    H1ssa skrev 2015-07-03 18:49:56 följande:

Jag gick och köpte ett test jag också... fullständigt övertygad om att det skulle bli helt blankt. Jag fattar ingenting!

Grattis. När har/hade du bim?
  • vår sommar
    Elyssa81 skrev 2015-07-05 12:39:56 följande:

Kom hem från stugan nu och då jag mådde illa hela vägen i bilen hem tig jag ett test direkt när jag kom hem.

Grattis
  • vår sommar
    Aniroma skrev 2015-07-05 15:08:22 följande:

Tack va snällt! Jag kör både temp och stickor faktiskt. Och idag är jag på bim-5 och tog faktiskt ett test för att jag haft molvärk och att det dragit lite i ljumskarna o så. Samma men Tydligare symptom denna gången. Det här fick jag då! Måste ju vara ett plus även fast både teststreck och kontrollstreck är lite förskjutet till vänster?

Grattis
  • vår sommar

Imorrn är det bim. Känner mej ganska säker på att mensen kommer. Tänker vänta med testande tills tisdag eftersom mensen oftas kommer på em/kvällen på bim dagen.

• vår sommar
    H1ssa skrev 2015-07-06 02:24:38 följande:

Jag gav helt upp hoppet när jag kände mensvärken komma som vanligt ett par dagar innan bim. Plussade på bim +1, så det är ju inte omöjligt

Tog du inget test heller innan?
  • vår sommar

Här har inte mensen kommit heller. Tänker testa imorrn om inte mensen kommer.. Usch och fy känner att hoppet väcks mer och mer för var timme som går nu så snart får man väll en käftsmäll utan dess like antar jag. Har mycket vattniga flytningar idag så väntar bara på att den ska dra igång. Plågsamt att bara vänta och vänta. Oj va virrig inlägg. Haha

• vår sommar
    pannkakan87 skrev 2015-07-06 15:03:19 följande:

Har du någon mensvärk? Jag hade vidrig mensvärk igår men ingen mens. Idag är det lite bättre, har varit illamående också. Men alltid rädd att jag bara inbillar mig.

Nej ingen annat symtom alls. :-/
  • vår sommar

Nu kom mensen. Besvikelsen är enorm och känner mig så dum som trodde vi hade lyckats.. Usch och fy va elak kroppen är som lurar en så.

Svar på tråden Vi med BIM i juli