-
När jag plussade i mars hade jag neg på BIM -4 och plus på BIM -2. Så jag har väl lite hopp kvar ändå. Har mindre mensvärk än vanligt. Hoppas mensen är sen om den kommer annars har jag ÄL i juli när vi är i en stuga med en annan familj. Inte så lämpligt!Det vackraste skrev 2015-06-28 21:31:33 följande:Bara hälften av gravida plussar äl+11.
-
Ja det ser positivt ut det senaste, men jag skulle ha fortsatt!lollip0p skrev 2015-06-28 22:12:04 följande:
Såhär ser mina test ut ikväll (de två närmast kameran är från idag). Ska man hoppas på ÄL imorgon? ^_^
-
Bra jobbat! Testade idag på BIM -3 och det var negativt! Så inställd på mensen nu. Håller på med ett viktminskningsprojekt så blir det inget plus kan jag fortsätta köra på lika hårt med det! Det är i alla fall en tröst.EkoS skrev 2015-06-29 08:05:19 följande:
Lyckades hålla mig från att testa i morse också. Bim -2 nu. Sitter på jobbet och kan knappt jobba pga illamående. HOPPAS verkligen att jag inte bara är skengravid den här månaden också.
-
Stort grattis!! Så kul med lite plus härElsaR skrev 2015-06-29 10:20:32 följande:
GRAVID! Bim -3 och ett "gravid 1-2 veckor" med cb digital på morgonen :):)
-
GrattisHoppas sommar 2015 skrev 2015-06-30 04:20:42 följande:
Gravid 1-2 på clearblue digital! Sitter och smågråter på toaletten haha.
-
Jag har en brännande känsla över venusberget. Tycker inte att jag brukar känna såhär, men vet inte. Neg gravtest även i morse på BIM -2 eller -3. Känns som att det borde visa en strimma i alla fall.
Gaaah vad jobbigt det är mellan ÄL och BIM! -
Ibland känns det så tröstlöst... Vi bestämde oss efter jul för att försöka få ett tredje barn. Jag blev gravid direkt och vi var så glada. Gick nästan till v 13 och fick ett jobbigt MA som tig hårt både psykiskt och fysiskt. Nu försöker vi igen andra försöket och det verkar inte bli nåt. Mina tre graviditeter har blivit till på första eller andra försöket.
Jag vet att andra har det värre absolut. -
Ta ett graviditetstest kanske?9camilla9 skrev 2015-06-30 14:10:10 följande:
Ingen aning faktiskt tog ut p staven för 4 veckor sedan. 2 dagar efter jag tog ut den ficka jag en pytteliten rosa blödning som varade i mågon timma.
-
Vad trist!
halo83 skrev 2015-07-01 09:46:27 följande:Fick oxå min mens idag..:(
-
Jag lämnar tråden nu. Minus på BIM idag så jag inväntar mensen. Lycka till ni andra.
-
Hoppar tillbaka med en fråga. Har inte fått mens än. Skulle haft den i torsdags enligt ÄL-testerna. Testade neg på CB digital på BIM -1. Finns det ändå en chans att vara gravid eller är det helkört?
-
Det låter som att den finna en liten chans i alla fall. Jag är i stugan nu, så det blir att avvakta till måndag i så fall.Fsake skrev 2015-07-04 14:40:04 följande:Finns absolut en chans! Testa igen om en dag på morgonen om mensen inte kommit. Håller tummarna!
-
Aha, då kanske det som sagt inte är så ovanligt att plussa sent.Mayy skrev 2015-07-04 15:02:35 följande:Jag fick negativt med cb digital på BIM -2 men plussade senare :)
I mars, den grav som blev ett MA plussade jag på BIM -2 på kvällen med digitalt, men det kan ju förstås vara olika. -
Tack vad gulliga ni är. Ingen katastrof om det inte blir dock. Dessutom var båda mina två barn beräknade i mars så om det blir så blir det tätt mellan födelsedagarna . Även om äldsta föddes 12 dagar efter BF och in i april. Den lilla rackaren!!Symetrical skrev 2015-07-04 15:30:51 följande:Kan verkligen variera mycket, inte bara från person till person, utan även från cykel till cykel. Beror helt på hur långt efter äl som ägget fäster. Ibland kan det ju ta bara en 3-4 dagar, medan det andra gånger tar upp till 10 dagar eller mer. Lycka till!
-
Tack vad gulliga ni är. Ingen katastrof om det inte blir dock. Dessutom var båda mina två barn beräknade i mars så om det blir så blir det tätt mellan födelsedagarna . Även om äldsta föddes 12 dagar efter BF och in i april. Den lilla rackaren!!Symetrical skrev 2015-07-04 15:30:51 följande:Kan verkligen variera mycket, inte bara från person till person, utan även från cykel till cykel. Beror helt på hur långt efter äl som ägget fäster. Ibland kan det ju ta bara en 3-4 dagar, medan det andra gånger tar upp till 10 dagar eller mer. Lycka till!
-
Kom hem från stugan nu och då jag mådde illa hela vägen i bilen hem tig jag ett test direkt när jag kom hem.
-
Tack för alla grattis! Känns fortfarande ganska overkligt!!
-
Fortfarande svagt med RFSU. Ser svagare ut! Är det helt kört nu . Känner mig så ledsen. Ska man behöva uppleva missfall igen!
-
Stort grattis!cutebike skrev 2015-07-30 14:47:04 följande:
Hej!
Är ju i slutet på dessa trådar (2) varje gång men tro att jag nästan trillade av toastolen i måndags morse då jag fick detta resultatet!
Overkligt men superglada är vi !
Lycka till alla kämpar!