Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

Vi med BIM i juli

Jaha trodde ni försökt snart ett år. Blandar ihop folk. :) Fjärde gången här!

Kvinna84a skrev 2015-06-26 10:08:00 följande:

Ja jag får kanske testa tidigare nästa månad om det inte tar sig nu :)

Vi är på försök 7 nu, har gjort lite tester och allt ser bra ut. Hur länge har ni försökt?

• Det vackraste
    halo83 skrev 2015-06-27 13:57:44 följande:

Omg omg omg... Tog ett cb nyss, kissade för 1 Tim sen å jag tycker mig skymta ett plus! Hoppas hoppas de är så å inte bara ett spök.. Har 3 till hemma så nu kommer jag ju säkert ta ett nytt ikväll efter att ha Hållö mig längre.. Kan de va vår tur nu,efter 13:e gången!!??

Hoppas verkligen för din skull! :)
  • Det vackraste
    halo83 skrev 2015-06-28 04:18:13 följande:

Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon

Ledsen för din skull..

Var det så att ni hade börjat en utredning?

Hoppas i alla fall för dig nästa försök.
  • Det vackraste

:( Hur länge har ni försökt?

Att vänta skrev 2015-06-28 09:09:21 följande:

Nu kom mensen igång på riktigt här. Så jag ansluter mig till de besvikna. Styrka till oss alla! Ska försöka ta det lite lugnare nu under sommaren så jag tar nog lit fl-paus.

• Det vackraste
    miamarina84 skrev 2015-06-28 09:13:37 följande:

Jag gjorde som du i fredags då jag skulle ut. Typ bim -7 o tester var blankt tyvärr :( jag har heller inga direkt symtom denna gång förutom att jag är extra hungrig hehe. Men mensen har ibte kommit så vi hpller tummarna för oss :)

Hoppas det är eran tur nu! :)
  • Det vackraste
    Mileya skrev 2015-06-28 11:04:16 följande:

Samma här! :( på bim-3

Så jäkla ledsen.... :'(

Det kan vara för tidigt! :)
  • Det vackraste

Ja, bim-4, äl+11. Vaknat med mensvärk två dagar i rad, lite brun flytning i förrgår, ingen pms. Verkar lovande :) men vågar inte tro något.

Har du symtom? :)

EkoS skrev 2015-06-28 12:18:17 följande:

Det vackraste: hur går det för dig? Du är också nära nu va?

• Det vackraste
    Elyssa81 skrev 2015-06-28 20:08:34 följande:

Testade neg på BIM -4 imorse. Skittrist! Men en helt underbar dag med ungarna på badet och strålande sol har gjort att jag inte ens tänkt på det på hela dagen!

Bara hälften av gravida plussar äl+11.
  • Det vackraste

Vi väntar till bim med test ja, torsdag.

EkoS skrev 2015-06-28 12:37:09 följande:

Jag har mått illa i två dagar, men i dag är det borta. I dag har jag istället svag mensvärk och är kissnödig. Brukar inte få mensvärk förrän några timmar innan mensen kommer, så vi får se om den dyker upp snart. Tempen har i alla fall inte gått ner ännu. Väntar du till bim med att testa?

Svar på tråden Vi med BIM i juli