Vi med BIM i juli
Migas skrev 2015-07-07 20:33:47 följande:
Spännande då Det låter ju inget vidare isf, men är det inte ganska vanligt med småblödningar tidigt i graviditeten? Jag menar att så länge som symptomen är kvar (såvida du inte har liknande symptom vid mens också) och blödningen inte ändrar karaktär så borde det väl vara en skaplig chans för ett plus. Hoppas att du får ett plus imorgon och att mensen inte kommer
Jo det är väl ganska vanligt med småblödningar under grav. När jag var gravid med min son blödde jag rosarött blod nästan varje dag mellan vecka 6-13. Det var aldrig så mycket att jag blödde genom trosorna, det blev bara fläckar i trosorna. När jag var gravid sist så blev det ma i vecka 9, i den graviditeten blödde jag ingenting och hade jag spottings alls. Det som får mig att tro att det är spottings på G nu är att det är BIM imorgon, men nu har det inte kommit någon mer färgad flytning idag och när jag känner efter får jag bara vita trådaktiga flytningar på mitt finger, inget annat. Så nu fick jag upp hoppet lite
Eftersom det är ÄL+10 imorgon och jag bara har ett gravtest hemma så kommer jag inte testa imorgon, jag kommer testa i övermorgon. Hoppas att mensen inte kommer!!!!