• Malin 845

Vi med BIM i juli

Symetrical skrev 2015-07-08 20:24:30 följande:
    Har du äl-flytningar eller några andra tecken på att den närmar sig? smile1.gif
    Flytningar men inte äggvita utan tunnare. Molnar lite. Då jag kände av mer igår så blev det mys, men kanske är senare än jag trodde? :/ svårt att veta när jag inte har så tydliga känningar som innan..
  • Malin 845

Samma test som innan fast hör har det blivit starkare :) vad tror ni? Äl eller inte?

• Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-08 22:36:37 följande:
    Är testet starkare än det förra så kan det vara på G om någon dag.
    Ja den är starkare nu :) ska jag fortsätta testa imorgon osv? Men om det inte blir starkare så är det inte äl? Läste att de kanske inte blir starka men ändå är positiva. Detta är så svårt att förstå :/.
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-08 22:49:41 följande:
    Jag med många andra testar så att man ser att man nått en ev ÄL, dvs testar vid samma tidpunkt och inte druckit/kissat på 4 timmar. Detta gör man fram tills man antingen ser att man har ÄL eller att man nått en topp. Om man är osäker så fortsätter man testa tills man ser att det gått ner igen.
    Här ser du en typisk stegring: www.testlagret.se/hur-veta-dag-stegring
    Detta är mina tester de 3 senaste dagarna..
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-08 23:18:08 följande:
    Det jag ser är att dom ser relativt jämna ut. Inget som sticker ut direkt. Men det ser du säkert bättre än mig i ditt ljus. Fortsätt testa så ska du se att det till slut ökar :)
    Ja kanske är jämnt ändå.. Ser ut att vara liiiiite starkare på den igår än idag. Tack för hjälpen :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-09 08:10:30 följande:

Idag syntes det i alla fall med blotta ögat utan att ha redigerat sönder bilden först, även om det fortfarande är sjukt svagt spökstreck! :-P phpshtm9W13990.jpg

Oj det ser ju lovande ut! :D du är äl+? :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-09 11:47:34 följande:
    Äl +10, så väldigt tidigt! smile1.gif
    Ja det var det visst! Ska du vänta några dagar nu eller hur ska du göra? :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-09 12:55:31 följande:
    Blir ett test imorgon bitti också, om jag känner mig själv rätt! smile5.gif
    Haha ja jag testar ofta jag med, blir väldigt dyrt ;)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-13 06:59:29 följande:

Jaha. Då vart man inte klokare idag heller på äl +14. Men kan eventuellt ana ett svagt svagt streck om man för bilden upp och ner(?) men känns som att det borde vara starkare by now!?!?! Dock ingen mens eller känningar att den är på g heller... phpCeWgKP55699.jpg

Men vad konstigt.. Du hade ju liiiiite synligt streck på de andra testen?? När är din bim? Du kanske är en låghormonare :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-13 10:33:56 följande:
    Ja, eller hur!? Skumt!
    Vet inte exakt när bim är, då min lutealfas krånglat massa senaste halvåret. Men är ju på äl +14 idag. Med sonen plussade jag relativt svagt på äl +16, så antar att så länge inte mensen kommer lever hoppet. smile1.gif
    Men ta om ett test om 2 dagar så ska det nog vara starkare! :) ja då finns det ju hopp :D.
    Insåg nu att min förra mens är nu sen med 24 dagar, haha! Bara 4 dagar tills nästa "ska" komma om det stämmer enligt appen :P.
Svar på tråden Vi med BIM i juli