• halo83

Vi med BIM i juli

Bim-5 å kunde naturligtvis inte hålla mig från att testa när dom landade i lådan. Så negativt de kunde bli..hoppet försvinner mer och mer..

• halo83

Ja jag är tydligen på bim-4.. Blev flyttad. Så vi får se hur de går..längtar sååååååå efter ett plus

Mileya skrev 2015-06-26 11:32:57 följande:

SÅ KUL!! :D Önskar att vi alla får plus nu! Och jag vill verkligen slippa fullfölja fertilitetsutredningen.... blä!

Vi får uppdatera varann varje dag :)

• halo83

Illamåendet tilltar och kommer i vågor.. Fick världens illamående när jag å mannen myste ikväll å blev i te alls sugen..vilket är himla ovanligt ;) hoppas på att det duker upp ett plus snart. Bim-4 idag

• halo83
    EkoS skrev 2015-06-27 05:47:47 följande:

Bim -4 och fortfarande neg. Nu ska jag inte testa igen förrän Bim. Blev dock inställd på att det inte tagit sig den här månaden heller.

fick oxå neg i morse..bim -3
  • halo83

Jag misstänker dock att OM jag plussar så kommer jag plussa senare än bim,har gjort de med båda barnen. Sonen tex fick jag aldrig nåt starkt plus på och tog ändå 16 test... Då var jag i vecka 6 och de var fortfarande knappt synligt . Dottern var jag i vecka 8 och samma sist då jag tyvärr fick göra abort,då va jag oxå i v 8 å supersvagt då med.

• halo83

Omg omg omg... Tog ett cb nyss, kissade för 1 Tim sen å jag tycker mig skymta ett plus! Hoppas hoppas de är så å inte bara ett spök.. Har 3 till hemma så nu kommer jag ju säkert ta ett nytt ikväll efter att ha Hållö mig längre.. Kan de va vår tur nu,efter 13:e gången!!??

• halo83

Ja bim-3 idag...ska se om det fastnat på bild haha

EkoS skrev 2015-06-27 14:02:12 följande:

Men guud vad kul! Kan du inte skicka en bild? Var det bim -3 i dag?

• halo83

Jadå det syns,de e lampan i taket som speglas där så därför se ser konstigt ut

m2b skrev 2015-06-27 14:23:23 följande:

Men syns nåt i kontrollfönstret, att testet funkat korrekt. Ser lite mysko ut men kan va kortet. Hoppas!!

Svar på tråden Vi med BIM i juli