Vi med BIM i juli
Bim-5 å kunde naturligtvis inte hålla mig från att testa när dom landade i lådan. Så negativt de kunde bli..hoppet försvinner mer och mer..
Bim-5 å kunde naturligtvis inte hålla mig från att testa när dom landade i lådan. Så negativt de kunde bli..hoppet försvinner mer och mer..
Ja jag är tydligen på bim-4.. Blev flyttad. Så vi får se hur de går..längtar sååååååå efter ett plus
SÅ KUL!! :D Önskar att vi alla får plus nu! Och jag vill verkligen slippa fullfölja fertilitetsutredningen.... blä!
Vi får uppdatera varann varje dag :)
Illamåendet tilltar och kommer i vågor.. Fick världens illamående när jag å mannen myste ikväll å blev i te alls sugen..vilket är himla ovanligt ;) hoppas på att det duker upp ett plus snart. Bim-4 idag
Bim -4 och fortfarande neg. Nu ska jag inte testa igen förrän Bim. Blev dock inställd på att det inte tagit sig den här månaden heller.
Jag misstänker dock att OM jag plussar så kommer jag plussa senare än bim,har gjort de med båda barnen. Sonen tex fick jag aldrig nåt starkt plus på och tog ändå 16 test... Då var jag i vecka 6 och de var fortfarande knappt synligt . Dottern var jag i vecka 8 och samma sist då jag tyvärr fick göra abort,då va jag oxå i v 8 å supersvagt då med.
Omg omg omg... Tog ett cb nyss, kissade för 1 Tim sen å jag tycker mig skymta ett plus! Hoppas hoppas de är så å inte bara ett spök.. Har 3 till hemma så nu kommer jag ju säkert ta ett nytt ikväll efter att ha Hållö mig längre.. Kan de va vår tur nu,efter 13:e gången!!??
Ja bim-3 idag...ska se om det fastnat på bild haha
Men guud vad kul! Kan du inte skicka en bild? Var det bim -3 i dag?
Wiiiiie jag e helt skakis!!!!
Jadå det syns,de e lampan i taket som speglas där så därför se ser konstigt ut
Men syns nåt i kontrollfönstret, att testet funkat korrekt. Ser lite mysko ut men kan va kortet. Hoppas!!
Såhär ser det ut nu när det torkat