Vi med BIM i juli
Här ser du en typisk stegring: www.testlagret.se/hur-veta-dag-stegring
Testar att ladda upp bilderna från imorse. Ska bli intressant och se om bara jag ser något eller om det verkligen kan vara något där.
Förresten så satt jag och frös med tjocktröja på inne imorse och det var typ 22 grader inne, så kan det vara ett tecken på graviditet?
Hjälp!!! E detta på riktigt eller bara spökstreck?? Testa negativt igår i har bim idag
Idag syntes det i alla fall med blotta ögat utan att ha redigerat sönder bilden först, även om det fortfarande är sjukt svagt spökstreck! :-P
Har känt mig konstig i några dagar, ömma bröst och väldigt trött.
Tog ett ÄL test för skojs skull och fick starkt positivt ÄL+11 testade då med mitt sista graviditetstest från testlagret och fick ett svagt streck brevid kontrollstrecket, man ser strecket men ändå svagare än det brevid. Vågar man tro att man är gravid? Känner mig så osäker, bim på söndag.
Så påbörjas dom segaste dagarna....
Dom i väntan på BIM. Trodde det var jobbigt innan när jag visste exakt vilket datum det inföll på. Numer varierar det på 4 dagar, dvs jag kan plussa redan den 16:e men jag kan lika bra få ett negativt svar.... Detta gör mig något frustrerad... Lite pepping? :)