Ontopic skrev 2018-02-27 15:22:29 följande:
Men så himla bra att det kan gå så snabbt efter! Jaha så spännande! Hur hamnade du där och trivs du? Förlåt för nyfikenheten haha! Jag jobbar som förskollärare, vilket har varit tufft nu under den här resan...
Jag lyckades till slut få tag på min klinik i dag så de skulle posta allt och tydligen hade de samarbetat med Vitanova innan! Så nu väntar jag in mensen så jag kan boka ultraljud för att mäta äggreserven.. Någon gång ska det väl ändå bli vår tur?! Känns så bra att prata med någon annan i samma sits! Man känner sig annars så ensam, eller iaf har jag gjort det. Kram till dig
Ingen fara att du frågar. Jag sökte via hemsidan, hade tidigare erfarenhet av myndighet då jag jobbat på AF också. Är du intresserad av att byta jobb? Jag förstår dig. Under vår utredningen jobbade jag på en skola, mådde skit. Du har dessutom yngre barn.
Hur länge har ni försökt? Är du över eller under 30?
Jag har känt mig fruktansvärt ensam i resan. Känns som att man är den enda i hela världen som går genom detta. Såklart det ska vi vår tur snart!! Jag tänker att det finns bra alternativ i dagsläget, tänk att få detta besked när inte möjligheten till donation ens fanns... Eller IVF t.ex. Så glad att detta forum finns. Hur många barn vill ni ha?
Nu är mitt recept från Vitanova på väg, till hormonstimulans och spruta. Så skönt att det närmar sig!