mooonwalker skrev 2019-02-10 08:52:18 följande:
Jag har ju berättat för några och jag tycker oftast att det är jobbigare att umgås med dem än med personer jag inte har berättat det för. De vill alltid fråga hur det går, säkert för att vara snälla, men det känns mest som om folk är nyfikna. Och jag tycker att det är mer smärtsamt att prata om det...
Jag har testdag 19 februari.
Hur mår du? Vilken vecka är du i nu? Kände du någon skillnad mellan den gången du inte blev gravid och de andra två gångerna?
De som vi berättat för har vi också sagt att vi pratar om det om vi vill, att vi inte vill ha frågor. På så sätt har det varit riktigt skönt, för då finns stödet där precis när vi vill ha det. Men vi slipper också onödiga kommentarer om barn och så vidare eftersom de respekterar det vi går igenom. :)
Idag är jag i vecka 12(men ropar verkligen inte hej än). Mår bra, är hungrig jämt och kissar på nätterna, vissa saker smakar äckligt helt plötsligt.
OH då är det "bara" nio dagar kvar!(eeevighet!) Jag har testat ruvardag 11, har inte kunnat hålla mig till testdagen. Men då har ruvardag 11 varit förbi den dagen jag skulle haft mens också. Vilken ruvardag väntar du mens?
Om jag kände skillnad när det fäste och inte.. Nä jag tror det kändes ganska lika, alla gånger har det varit lite lite mensvärk nån gång ibland typ,så jag har inte kunnat känna om det blev eller inte. Men fått ömma bröstvårtor bara någon dag efter att jag plussat, men inte när det inte fäste. (alltså typ ruvardag 13)