mooonwalker skrev 2018-10-30 16:00:45 följande:
Jag minns inte vilket landsting du tillhör, men där jag bor så står det att om mannen har azoospermi får man göra DET, återföra två embryon. Men jag förstår vad du menar, klart man är rädd för att man "förbrukar" två embryon om det inte lyckas. Men jag är tvilling själv och skulle bli överlycklig om jag skulle få det, så jag kommer fråga efter det =) När beräknas din nästa ägglossning?
Halloj!
Jag tillhör Uppsala.
Jag tog faktiskt upp ämnet med min karl, så vi får se. Vi kan ju alltid prova att ta upp det. Vi har bara fått "fem stjärniga" blastisar(enligt dem). Men den första fäste inte, den andra dog.. Och jag antar att de två som är kvar eventuellt inte har samma kvalité? Kanske kan det vara en anledning till att få sätta in två? Känns faktiskt bättre att förbruka båda och göra IVF igen en att senare ha ett ägg att hoppas på, känns så riskabelt.
Nästa gång vi träffar dem är ju inför insättning, så isåfall måste vi ringa dit och prata med dem innan.
Ägglossningen har jag inte en aning om när den vill komma, ska börja testa i nästa vecka tänkte jag. Då har det gått 14 dagar sen ma.