Avsaknad av spermier
Testdag fick jag ingen, jag är tydligen "rutinerad" nu(inget man strävar efter i sånna här sammanhang kanske) blev ganska snabbt klar dä inne , så de skrev inget test datum. Däremot står det i broschyren att det är 18 dagar som verkar gälla, tycker de borde va lite färre med 5 dagars? Så.. Jag vet inte, testar nog efter mensen om den uteblir. (väntas komma 27 augusti)
Just nu känns det som vanligt, men om jag verkligen vill så kan jag känna lite "Stick" och spänningar. Det är i alla fall skönt att veta att inga hormoner spökar denna gång. (sen om det jag känner är "stick", eller gaser... Får vi se) :)
Beräknas din mens den 27/8? Jag trodde du satte tillbaka ett fem dagars-embryo den 10/8? Satte de tillbaka embryot på dag fem efter ägglossning? Efter ägglossning är ju alltid cykeln 14 dagar (+- någon dag), till skillnad från den period som är innan ägglossning som kan variera från kvinna till kvinna... Jag tycker 18 dagar också låter långt, speciellt i en vanlig cykel. Men det spelar ju egentligen ingen roll vilken testdag man har, antingen så kommer mensen eller inte! Håller tummarna för att det blir plus på stickan =)