Avsaknad av spermier
Då var det dags igen. Väntan. Inseminering idag och ovitrelle efter. Sen lutinus två ggr om dan.
Då var det dags igen. Väntan. Inseminering idag och ovitrelle efter. Sen lutinus två ggr om dan.
Jaha sprutan tas efter insemineringen? Åhh lycka till!! Hoppas det kommer gå bra! Håller mina tummar för dig.
Åh kan du berätta mer om tanken att ta sprutan efteråt? Antar ni kollat med VUL osv? Berätta gärna mer!
Alla förutsättningar på rätt plats med andra ord. Det låter ju logiskt med sprutan efter..Tråkigt att höra att det känts så jobbigt. Hoppas på att det tar sig nu så du slipper göra fler gånger. Är det 2 veckor du får vänta nu?
Åhh psykisk terror att vänta! Herregud! Man vill ju bara att tiden ska gå och då känns det säkert som om den aldrig gått saktare.. Fasen låt det vara er tur nu som sagt!! Hade ju varit skönt att inte behöva göra ivf ju..
Vi fick hem brev om att vi redan nu nästa cykel kan få göra inseminationsförsök! Vi blev helt paffa här hemma med tanke på att de sa att det skulle ta tid..testar med letrozol och ovitrelle med tanke på min oregelbundna mens. Känns galet!
Bara för att man fick hem det positiva beskedet så ska något såklart krångla...
Fick mens i dag på dag 18(?!) och kliniken hade redan stängt så kan ju inte börja äta letrozol på söndag för har inte diskuterat med dom om jag kan börja behandlingen..
Jag tog en i dag så får vi se vad dom säger i morgon! Men med tanke på den tidiga mensen så tror jag inte de kommer vilja köra.. Men får se :)
Tack tack bästa du! Jag håller mina också :) Hur mår du?
Tänk vad skönt det hade varit om man hade kunnat stänga ac hjärnan så man slapp tänka. Lutinus skulle jag använda mig av också om vi hade kört i Danmark men inget som läkarna i Sverige har pratat om att använda. Vad ska det göra? Håller tummarna :)
Hmm undra varför jag inte fått det också.. Man får lita på att läkarna vet bäst vad som behövs för varje person. Men vi får iaf köra på denna cykel, trots att mensen kom tidigt! Nu kör vi tjejer! Alla ska vi lyckas :)