• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • idm
    älva85 skrev 2015-11-19 21:18:17 följande:

Jag ska också ansöka. Lite nojig att jag inte ska få det beviljat. Vad har ni för yrken? Jag är idrottslärare.

Jag är förskollärare och jobbar med barn i åldern 1-3 :)
  • Linda7601

Jag jobbar på förskola 1-3 år. Jag skrev hur en dag såg ut med alla tunga lyft upp i stolar,vagnar,ta emot famn till famn m.m. 

• Linda7601
    Hej!
    Hur går det för er?
    Här v26+0 idag och det är ok. Vaknade i natt och tror jag haft hemska sammandragningar men bättre nu på morgonenGlad
    Jag har börjat köpa lite bebbekläder,mest newbie,bra rabatter just nu tycker jag med alla 25%-30% eller ta tre bet för två eller liknande Flört
    Ska snart börja kika på babynest oxå...har inte haft det till de andra två men tror det är bra nu när man har syskon som är nyfikna på 4år o 5å Skrattande
    Vi har ju en Emmaljunga citycross men bara sittdel kvar så funderar nu på ny vagn eller el köpa hårdlift till.
  • LMG
    Linda7601 skrev 2015-12-07 06:38:41 följande:

Hej!
    Hur går det för er?
    Här v26+0 idag och det är ok. Vaknade i natt och tror jag haft hemska sammandragningar men bättre nu på morgonenGlad
    Jag har börjat köpa lite bebbekläder,mest newbie,bra rabatter just nu tycker jag med alla 25%-30% eller ta tre bet för två eller liknande Flört
    Ska snart börja kika på babynest oxå...har inte haft det till de andra två men tror det är bra nu när man har syskon som är nyfikna på 4år o 5å Skrattande
    Vi har ju en Emmaljunga citycross men bara sittdel kvar så funderar nu på ny vagn eller el köpa hårdlift till.

Det går bara bra här förutom att det börjar bli väldigt tungt. Är i vecka 29 nu och man märker verkligen att det börjar närma sig :) första barnet för mig och min sambo så det är lite nervöst
  • minneli
    Linda7601 skrev 2015-12-07 06:38:41 följande:

Hej!
    Hur går det för er?

Köp citycrosskorgen till, den kommer högre upp än sittdelen och så kan man bädda om bäbisen mer när de är nyfödda ???? Brukar vara ett bra fack på själva överdelen på korgen oxå (typ fotsacken).

Jag lutar mer åt att sälja sittdelen sen och köpa ngt nytt när inte korgen passar längre. Är lite less på sittdelen då den isåfall kommer användas för tredje gången.
  • Linda7601
    minneli skrev 2015-12-07 08:58:48 följande:
    Köp citycrosskorgen till, den kommer högre upp än sittdelen och så kan man bädda om bäbisen mer när de är nyfödda ???? Brukar vara ett bra fack på själva överdelen på korgen oxå (typ fotsacken).

Jag lutar mer åt att sälja sittdelen sen och köpa ngt nytt när inte korgen passar längre. Är lite less på sittdelen då den isåfall kommer användas för tredje gången.
    Ja vår är ju oxå tredje gången :-/ Hade hårdlift i sittdelen med de andra två men sålde den...Citycrosskorgen är det den hårda man klickar dit du menar? Tror vi tittade på en sådan i helgen Tänkte först köpa en begagnad men alla ska ju ha nästan samma summa som man får ge för en ny :-/
  • Linda7601
    LMG skrev 2015-12-07 06:53:24 följande:
    Det går bara bra här förutom att det börjar bli väldigt tungt. Är i vecka 29 nu och man märker verkligen att det börjar närma sig :) första barnet för mig och min sambo så det är lite nervöst
    Oj,vecka 29Gravid Då är du bra på vägGladHärligt!! Spännande med första....Finns inget som slår att vänta och få första barnetHjärta Härligt med andra och nu tredje oxå men jag tycker INGET slår första.
  • minneli
    Linda7601 skrev 2015-12-07 12:58:30 följande:
    Ja vår är ju oxå tredje gången :-/ Hade hårdlift i sittdelen med de andra två men sålde den...Citycrosskorgen är det den hårda man klickar dit du menar? Tror vi tittade på en sådan i helgen Tänkte först köpa en begagnad men alla ska ju ha nästan samma summa som man får ge för en ny :-/
    Precis, man använder inte sittdelen alls utan klickar fast korgen istället.

Imorgon går jag in i vecka 30, då kändes det så himla nära helt plötsligt!
  • LMG

Ni som redan har barn. Är det nån av er som fött ett stort barn? Är så rädd att jag väntar en jätte bebis.. När hon rör sig i magen känner jag henne långt ner i magen och högt upp vid revbenen samtidigt, och hela magen liksom skakar till. Hur var det för er? Är i vecka 32 nu

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)