BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Jag ska också ansöka. Lite nojig att jag inte ska få det beviljat. Vad har ni för yrken? Jag är idrottslärare.
Jag jobbar på förskola 1-3 år. Jag skrev hur en dag såg ut med alla tunga lyft upp i stolar,vagnar,ta emot famn till famn m.m.
Tack för tipset :)
Hej!
Hur går det för er?
Här v26+0 idag och det är ok. Vaknade i natt och tror jag haft hemska sammandragningar men bättre nu på morgonen
Jag har börjat köpa lite bebbekläder,mest newbie,bra rabatter just nu tycker jag med alla 25%-30% eller ta tre bet för två eller liknande
Ska snart börja kika på babynest oxå...har inte haft det till de andra två men tror det är bra nu när man har syskon som är nyfikna på 4år o 5å
Vi har ju en Emmaljunga citycross men bara sittdel kvar så funderar nu på ny vagn eller el köpa hårdlift till.
Hej!
Hur går det för er?
Här v26+0 idag och det är ok. Vaknade i natt och tror jag haft hemska sammandragningar men bättre nu på morgonen
Jag har börjat köpa lite bebbekläder,mest newbie,bra rabatter just nu tycker jag med alla 25%-30% eller ta tre bet för två eller liknande
Ska snart börja kika på babynest oxå...har inte haft det till de andra två men tror det är bra nu när man har syskon som är nyfikna på 4år o 5å
Vi har ju en Emmaljunga citycross men bara sittdel kvar så funderar nu på ny vagn eller el köpa hårdlift till.
Ni som redan har barn. Är det nån av er som fött ett stort barn? Är så rädd att jag väntar en jätte bebis.. När hon rör sig i magen känner jag henne långt ner i magen och högt upp vid revbenen samtidigt, och hela magen liksom skakar till. Hur var det för er? Är i vecka 32 nu