• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • idm
    älva85 skrev 2015-11-19 21:18:17 följande:

Jag ska också ansöka. Lite nojig att jag inte ska få det beviljat. Vad har ni för yrken? Jag är idrottslärare.

Jag är förskollärare och jobbar med barn i åldern 1-3 :)
  • Linda7601

Jag jobbar på förskola 1-3 år. Jag skrev hur en dag såg ut med alla tunga lyft upp i stolar,vagnar,ta emot famn till famn m.m. 

• Linda7601
    Hej!
    Hur går det för er?
    Här v26+0 idag och det är ok. Vaknade i natt och tror jag haft hemska sammandragningar men bättre nu på morgonenGlad
    Jag har börjat köpa lite bebbekläder,mest newbie,bra rabatter just nu tycker jag med alla 25%-30% eller ta tre bet för två eller liknande Flört
    Ska snart börja kika på babynest oxå...har inte haft det till de andra två men tror det är bra nu när man har syskon som är nyfikna på 4år o 5å Skrattande
    Vi har ju en Emmaljunga citycross men bara sittdel kvar så funderar nu på ny vagn eller el köpa hårdlift till.
  • LMG
    Linda7601 skrev 2015-12-07 06:38:41 följande:

Hej!
    Hur går det för er?
    Här v26+0 idag och det är ok. Vaknade i natt och tror jag haft hemska sammandragningar men bättre nu på morgonenGlad
    Jag har börjat köpa lite bebbekläder,mest newbie,bra rabatter just nu tycker jag med alla 25%-30% eller ta tre bet för två eller liknande Flört
    Ska snart börja kika på babynest oxå...har inte haft det till de andra två men tror det är bra nu när man har syskon som är nyfikna på 4år o 5å Skrattande
    Vi har ju en Emmaljunga citycross men bara sittdel kvar så funderar nu på ny vagn eller el köpa hårdlift till.

Det går bara bra här förutom att det börjar bli väldigt tungt. Är i vecka 29 nu och man märker verkligen att det börjar närma sig :) första barnet för mig och min sambo så det är lite nervöst
  • minneli