BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Nu kommer jag inte ihåg vilket normalspann det är men det är ju ett antal % + och - som ändå är normalt. Och är det inte normalt så säger de säkert det på tillväxtultraljudet och bokar kanske en ny tid för att följa upp!
Är de oroliga får ni komma in igen och är det så att de märker något så tar de fram bebben...Jag hade en infakt på moderkakan då sonen kom så han var hemskt liten...Han tog de fram i v 38....
Vad innebär det? Infarkt på moderkakan? Låter inte kul
Vad innebär det? Infarkt på moderkakan? Låter inte kul
Pyltet: de kmr ha koll på er om bebis får tillräckligt med näring. Det är det som är det viktigaste. Får hen inte det väljer de att ta ut hen. Tror inte du behöver oroa dig massor. De vet vad de gör. Var på flera tul med dottern som vägde 2600 när hon togs ut i 39+
Pyltet: de kmr ha koll på er om bebis får tillräckligt med näring. Det är det som är det viktigaste. Får hen inte det väljer de att ta ut hen. Tror inte du behöver oroa dig massor. De vet vad de gör. Var på flera tul med dottern som vägde 2600 när hon togs ut i 39+
Hur går det för alla??
Hur går det för alla??
Hur går det för alla??
Jag är i v 33+2 nu. Börjat må illa igen och är så jäkla trött...Känner mig så slut. Detta är barn nr 3 och inte känt så här de andra två gångerna. Vaknade i morse och lite ont i ryggslutet så börjat kolla över bb väskan...så man inte plötsligt står där Beställt liggdel till vagnen och skötväska....även babynest...tvättat upp babykläderna....Så har fixat lite varje fall