• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Längtan 30

Hej allihop! Jag är gravid med andra barnet efter hormonbehandling och assisterad befruktning (insemination). Har bim imorgon men testade positivt igår och idag. Bf i början av mars vilket innebär tre år mellan ettan och tvåan.

• Ia84

Hej!

Jag är gravid med vårt första barn efter fem års kämpande för att bli gravida. Det tog sig nu på första IVF-försöket, BF 13/2, vore snällt om någon kunde lägga till mig på BF-listan. Är 31 år och bor i västsverige. Känner av en hel del symtom, illamåendet är väl det som är mest framträdande. Är i vecka 7 nu (6+2). På måndag ska vi göra ett första VUL, hoppas verkligen att allt då är bra och att vi får se det lilla hjärtat slå. 

• izzard
    LängtanSåStor skrev 2015-06-18 09:49:01 följande:

Grattis izzard :) hur gammal är din lille?

Tack! Hon blir 14 månader imorgon :)
  • izzard
    gullan83 skrev 2015-06-22 18:35:15 följande:
    Jag bor i Kristianstad
    Det gör jag med! :)
  • gullan83
    minneli skrev 2015-06-23 10:06:40 följande:

Kul! Antar att du är född 83? Utifrån ditt namn alltså :) jag är 82a!

Skönt att höra att det inte var farligt!

Yes ä 83
  • gullan83
    izzard skrev 2015-06-23 21:05:23 följande:

Det gör jag med! :)

Haha va kul :) barn sedan innan??
  • izzard
    gullan83 skrev 2015-06-23 21:25:50 följande:
    Haha va kul :) barn sedan innan??
    Ja, en flicka på 14 månader :)
  • Nickie

Hej och grattis till alla plus! 
    Idag plussade jag också med barn nr 3!

Har en son på 11 år (med en annan pappa än till de andra)
    En dotter som fyllde 2 år nu i juni (via ivf)
    Och är nu beräknad till 19:e feb med trean (som vi lyckades med spontant)! :D

Bor i Uppsala.

• Lisa 236
    SÅÅ JOBBIGT! 

Hej vänner!

Trots att alla tester ser bra ut fick jag åka in akut till gyn igår. 
    Fick först ont i magen max 10 min men när jag sen gick på toa kom en ljusrosa blödning. Inte alls mycket men ändå. 
    Med min historik fick jag verkligen panik.
    Man gjorde ultraljud man såg en fin uppklarning med trolig hinnsäck (så sa hon) Och att det var för tidigt för att se mer men hon sa att jag låg precis så som jag skulle i v 5+0 som jag var igår. Alltså v5+1 idag.
    Återbesök nästa vecka.... hur ska jag stå ut med väntan, 
    Dock ingen mer blödning idag och alla gravidsymtom kvar .. 
    VAD SKA JAG TRO EFTER 11 MISSFALL kan detta gå vägen???? 
    Skriv gärna nått säg nått vad ni tror
  • Mamma till två gullegrisar
    Lisa 236 skrev 2015-06-24 08:54:46 följande:

SÅÅ JOBBIGT! Hej vänner!Trots att alla tester ser bra ut fick jag åka in akut till gyn igår. Fick först ont i magen max 10 min men när jag sen gick på toa kom en ljusrosa blödning. Inte alls mycket men ändå. Med min historik fick jag verkligen panik.Man gjorde ultraljud man såg en fin uppklarning med trolig hinnsäck (så sa hon) Och att det var för tidigt för att se mer men hon sa att jag låg precis så som jag skulle i v 5+0 som jag var igår. Alltså v5+1 idag.Återbesök nästa vecka.... hur ska jag stå ut med väntan, Dock ingen mer blödning idag och alla gravidsymtom kvar .. VAD SKA JAG TRO EFTER 11 MISSFALL kan detta gå vägen???? Skriv gärna nått säg nått vad ni tror

Men kära vän.. Lider verkligen med dig :(

Jag hoppas verkligen och håller alla tummar och tår på att det ska gå vägen för dig.. det är ju ett bra tecken på att ingen mer blödning har kommit och att du fortfarande har graviditetssymtom kvar.. Kan inte ens förstå din oro och panik nu men försök och ta de lugnt och grubbla inte över det. Du behöver inte någon stress nu. Ta hand om dig..
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)