BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Jag bor i Avesta :)
Japp det är första, efter en ivf behandling, vi har försökt i över två år. Beräknad den 15 februari om jag inte får något nytt datum av kliniken på torsdag när jag ska på tidigt VUL :) dudå?
Åå vad kul :) när är du beräknad? Är det första?
Japp det är första, efter en ivf behandling, vi har försökt i över två år. Beräknad den 15 februari om jag inte får något nytt datum av kliniken på torsdag när jag ska på tidigt VUL :) dudå?
Ååå vad roligt! stort stort grattis!! hoppas VUL går bra, dela gärna med dig sen :)
Det är första, allt har gått väldigt fort så jag känner mig lite omtumlad men otroligt lycklig. Var hos BM igår på hälsosamtal, har nästa möte bokat i början på augusti. Har ganska mycket missfall i familjen men jag håller alla tummar att min lille bebis vill bo kvar :)
Grattis allihop! Nu börjar vi bli ett gäng :)
Har bokat tid för inskrivning nu, 10/7. Fick tyvärr inte samma fantastiska barnmorska som vid de andra två barnen, men det blir nog bra. Hoppas på ett UL vid inskrivning! Annars går vi helt klart privat och gör ett, hehe. Här får man inte KUB innan 35 (är 25) så det blir lång väntan till RUL annars.
Hur är det i era kommuner, är tidigt UL standard, undantag eller vad? Och KUB? Kan ju skilja sig en hel del.
Jag väntar tredje barnet och det är häftigt att vara gravid igen. Men jag har inte saknat illamåendet, dagens middagsmat bestod av lite sallad bara...
Hur mår ni andra?
Tack :) känns ofattbart att det tog sig på första försöket när vi försökt så länge! Grattis till dig också :) nej nå missfall vill vi inte vara med om :/ jag har inte varit på något samtal än eftersom jag går på ivfklinik så ringer nog mvc på Tors eller fre efter ultraljudet. Jag hoppas VUL går bra uppdaterar sen :)
Ååå vad roligt! stort stort grattis!! hoppas VUL går bra, dela gärna med dig sen :)
Det är första, allt har gått väldigt fort så jag känner mig lite omtumlad men otroligt lycklig. Var hos BM igår på hälsosamtal, har nästa möte bokat i början på augusti. Har ganska mycket missfall i familjen men jag håller alla tummar att min lille bebis vill bo kvar :)
Här får man inga tidiga VUL. Ingen av mina kompisar som fått i alla fall. Kub vet jag faktiskt inte men hat inte hört någon som gjort det.
Grattis allihop! Nu börjar vi bli ett gäng :)
Har bokat tid för inskrivning nu, 10/7. Fick tyvärr inte samma fantastiska barnmorska som vid de andra två barnen, men det blir nog bra. Hoppas på ett UL vid inskrivning! Annars går vi helt klart privat och gör ett, hehe. Här får man inte KUB innan 35 (är 25) så det blir lång väntan till RUL annars.
Hur är det i era kommuner, är tidigt UL standard, undantag eller vad? Och KUB? Kan ju skilja sig en hel del.
Åh grattis! Är alltid extra roligt för oss som kämpat så länge! Jag hoppas verkligen att ditt VUL går bra imorgon! Jag är också nervös inför mitt på torsdag. Jag är vecka 7 (6+3) på torsdag. Så det är lite i tidigaste laget men sen har kliniken semesterstängt i tre veckor så därför fick jag det nu. Uppdatera med hur det gick :)
Jag är också gravid med första barnet efter 2 ivf försök, ska på VUL imorgon :) Är galet nervös att vi inte ska få se något hjärta slå. Är i vecka 8 (7+2), vilken vecka är du i? :)