• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • lillpalten
    Miraaa skrev 2015-06-26 20:17:27 följande:

hej allihopa! jag har beräknad förlossning 23e feb. vi gjorde ivf och lyckades på första. har en dotter på 2 år också:). då vi gjorde ivf har vi berättat för ganska många men börjar nytt jobb 3e aug o kommer då vara i v 11... får se hur dom tar det haha. 

äter ni mkt när ni är gravida? jag är sååå hungrig!! vad och hur mkt äter ni på en dag ? kan ni träna något?

Jag var jättehungrig fram till för 4 dagar sen. Nu har jag noll hunger och äter bara på rutin. Sötsuget försvann helt när jag blev gravid. Inte ätit en godis sen dess. Jag försöker äta 3 mål mat+ två mellanmål per dag. Jag orkar fortfarande träna 6 dar I veckan, tränar dock lite lugnare ,kör inga maxtester etc. Har bf 25 feb.
  • Moorii
    Kakalfen skrev 2015-06-26 21:10:29 följande:

Har du nåt nytt jobb?

Jo, det har jag, men det är på runt 75 % och inget jobb jag kommer gå tillbaka till efter mammaledighet, men det är nog det bästa jag kan få nu med den situation jag är i! Har inte berättat på nya jobbet heller, bara min vän som jobbar på stället vet.. Så får se hur de tar det :)
  • minneli
    meldeah skrev 2015-06-26 15:28:27 följande:

Här började arbetsdagen med blödning som jag upplever som stor.... Gjorde ett VUL på jobbet, hon såg något där - men visste inte riktigt vad. Så vi kom överens om att jag ringer till gynakuten under helgen om jag har ökad mängd blödning, annars pratar vi på måndag och hon remitterar mig till ultragyn som ligger i huset mittemot...

Fyfan... Är så jävla orolig...

Hur går det? Är så jäkla svårt med blödningar! Och att man måste vänta! Min första graviditet kom det lite blod och det var ett MF i vecka 6-7, min andra graviditet och fjärde blödde jag en gång och de graviditeterna gick bra. Det kom till och med en klump blod... Men ändå var allt ok. Så det är väldigt svårt att veta...
  • Fushia
    Delacore skrev 2015-06-26 09:13:07 följande:
    Åh vad roligt! och grattis =)

Hur mår du då? bra än?
    Tack så mycket! Och detsamma!! :D

Jag mår väldigt bra, har lite molvärk som kommer och går bara men än så länge stör de inte så värst. Känns mest tidigt på morgonen och sent på kvällen. 

Hur mår du själv? 
  • Fushia
    Tassen skrev 2015-06-26 09:43:03 följande:
    Välkommen och grattis!

Du och jag har BF på samma dag
    Tack detsamma!

Nämen?! Vad roligt!! :D Vore riktigt kul om de tittar ut samma dag.
  • minneli

Herregud vad dåligt jag mår idag! Blir svårt att dölja hur jag mår idag! ????

• danosani
    GlitterLina skrev 2015-06-27 13:49:15 följande:

Hur mår ni alla i v 4 v 5 ??

Jag känner inga symtom :( jobbigt & oroande tycker jag!

Detta är mitt tredje barn, och jag har aldrig haft symtom så tidigt. Knappt alls i första trimestern. :)
  • jzz2306

Jag är i v4+1 och känner ibland (nån gång i timmen) lite värk i livmodern eller däromkring. Eller det gör väl inte riktigt ont utan känns bara konstigt, obekvämt på något sätt. Svårt att beskriva, har aldrig varit gravid för så har ingen aning om hur det "ska" kännas.

Men jag tror inte du behöver oroa dig, tror att det är normalt att både ha symptom och att inte ha det. Det är olika för alla.
  • gullan83

Ja mår kanon haha ovanligt bra. Haft ömma.bröst och molvärk till och från lite illamående. Men jag hoppas verkligen att jag slipper illamåendet denna gången hade varit superskönt annars har jag mått jättedåligt med dom m andra.två
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)