• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • gullan83
    Rocket skrev 2015-06-27 21:33:25 följande:

Jag är extremt svullen och öm i magen. Ser ut att var typ i v.20 redan. Och det molar och drar konstant. Ibland gör det riktigt ont. Och brösten gör det ont i så fort man kommer åt dom. Men alltså jag är verkligen jättestor om magen ????

Ja är med jättesvullen men det brukar vara värst på morgonen och kvällen
  • gullan83
    Rocket skrev 2015-06-27 21:33:25 följande:

Jag är extremt svullen och öm i magen. Ser ut att var typ i v.20 redan. Och det molar och drar konstant. Ibland gör det riktigt ont. Och brösten gör det ont i så fort man kommer åt dom. Men alltså jag är verkligen jättestor om magen ????

Ja är med jättesvullen men det brukar vara värst på morgonen och kvällen
  • minneli
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-27 15:03:25 följande:

Måste fråga.. är någon av er dåliga i magen? Gasig o sv. .?

Jag är dålig i magen när jag vaknar, lite som ett morgonillamående typ... Sen mer konstig i magen.
  • Moorii
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-27 15:02:20 följande:

Jag mår också väldigt bra.. lite illamående då och då men inget som jag tycker är jobbigt.. so fort jag blir lite hungrig så kommer illamåendet. Så det kan man snabbt göra något åt.

Ytterst lite öm i brösten.

Svullen mage och svårt att dölja magen. Man ser redan att jag är gravid.

Med mitt andra barn såg man helt att jag var gravid i v8 så inte konstigt att det syns redan nu.

Hade velat dölja det ett tag men vad gör man om det inte går att dölja. Sen att man tidigare varit rund om magen gör väl sitt. Själva magen kommer ju under tjockismagen haha.

Syns det något på era magar ännu?

Jag är i vecka 9 (8+5) och på mig syns det lite på magen, byxor passar inte längre osv, fast skulle jag gå omkring i tajta kläder skulle folk tro att jag bara blivit lite smygtjockis :P men är nog mest svullen nu, längtar tills bebiskulan dyker upp :)
  • Längtan 30

Om lite mindre än två veckor ska jag göra ett ultraljud för att kolla upp om det är fler än en eftersom jag gjorde hormonbehandling. Funderar lite på om jag ska göra KUB/NIPT också eftersom jag fyller 35 senare i år. Är det nån annan som ska göra ul innan RUL?

• GlitterLina
    Längtan 30 skrev 2015-06-28 09:28:39 följande:

Om lite mindre än två veckor ska jag göra ett ultraljud för att kolla upp om det är fler än en eftersom jag gjorde hormonbehandling. Funderar lite på om jag ska göra KUB/NIPT också eftersom jag fyller 35 senare i år. Är det nån annan som ska göra ul innan RUL?

Jag ska göra vul den 16/7, är nog i vecka 7 då..
  • Längtan 30
    GlitterLina skrev 2015-06-28 10:24:13 följande:
    Jag ska göra vul den 16/7, är nog i vecka 7 då..

Vad kul, jag kommer att vara i vecka 7 (6+2) när jag gör mitt också.
  • Life_as_supermom

Ni som kommer gå på vul tidigt, hur fick ni tid bokad? Via bm eller ringde ni och bokade privat? Kommer ni behöva betala för det? När jag har gått tidigt vul har det varit när jag varit sjuk och när de behövde fastställa graviditet och de gick på högkostnadskort då. Jag vill gärna ha ett nu med men bara för att se att hjärtat slår så man kan känna sig lite lugnare :)

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)