BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Hej! Får jag vara med här? Jag är gravid med vårt tredje barn. BF 25 februari om jag inte har räknat alldeles tokigt. Vi bor i en av Stockholms södra förorter. Jag har inte riktigt haft tid att förstå att det är en liten i magen men nu har jag semester så nu kanske jag kommer att ha tid att inse det (eller inte med två vildingar som springer runt...)
Njae, görs inte det tidigare? Nu var det ett gäng år sen jag var gravid och hade en sådan men jag skaffade den helt klart tidigare än rul.
Kolla med ditt försäkringsbolag. :)
Hej!
Plussade igår på nionde försöket och är gärna med i er tråd. Beräknat bf 4/3. Har två barn, 6 och 2 år. Jag har bara skummat lite i tråden men ska försöka läsa ikapp
Grattis till alla pluss!
Jag har inte förstått än att jag faktiskt är gravid och det känns som en evighet till v 12. Sen har jag en del i bagaget med dåliga siffror på kub (men bea fvp sen) som gör denna tid jobbig.
Hej hej!
Ny i tråden, plussade idag, är i vecka 4 då om jag inte räknat fel. :)
Enligt uträkningen här på FL så är bf 5/3-16.
Läser här att en del ska göra vul, jag fick utomkvedshavandeskap i höstas men har inte tänkt att jag ska gå på ett vul faktiskt - är det något som ni har blivit rekommenderade eller har ni bokat själva?
Grattis till er alla!
Så man kan boka ett gratis vul på privat klinik om de tar emot frikort? Behövs nåt särskilt skäl? Är lite osäker på hur långt gången jag är, handlar väl troligtvis bara om nån vecka hit eller dit. Jag ska till spec MVC också eftersom jag äter trombyl pga en TIA förra året, men det sker inte förrän strax innan RUL.
Hade utomkvedshavandeskap nu i feb. E väldigt nervös att det ska sitta fel denna gång oxå. Ska bli skönt å få göra vul i v 7. Men är ju såklart även orolig för missfall.. Jobbigt att man inte bara kan få njuta
Är det någon annan som är ensam gravid
Jag :)
Jag har själv gjort insemination. Har ett barn innan med.samma.donator och ett barn.där.pappan finns med.i bilden.
Blää vad jag mår illa nu