• X_Girl

Hur länge ska han jaga mig?

Hej alla!

Träffade en kille på nätet för 2 veckor sedan. Och vi har smsat varje dag med varandra och även pratat i telefon ett par gånger.
    Han har tydligt sagt till mig att det sa klick direkt och att han vill flytta ihopa.
    Men jag vill vänta.
    Jag hör inte av mig till honom så ofta, och tydligen så gillar han det. Han har sagt till mig att han gillar att jaga.
    När jag berättar för honom att jag ska träffa vänner i helgen tex så frågar han direkt om det är en kille och menar på att jag är den enda för honom (bla bla)

Jag gillar killen lite.. och nu undrar jag

Ska jag fortsätta ha kontakt med honom?
    Hur länge ska jag låta det gå med jagandet så vi inte tröttnar på varandra.
    Vad ska jag göra?

Ge mig massa tips nu :)

• Svar på tråden Hur länge ska han jaga mig?
  • hondendärtjejen

Ni har haft kontakt i två veckor och han vill flytta ihop? Och undrar om det är en annan kille du skulle träffa.. Ta det lugnt med den här killen. Jag får lite dåliga vibbar, sen kan han ju absolut vara en bra och fin kille men som sagt jag skulle varit lite på min vakt i början.

Och en sak till jag tänkte på är om ni blir tillsammans och flyttar ihop så småningom hur funkar han då med "jagandet"? Han kanske jagar/flörtar med andra tjejer.

Jag tycker är man intresserad så hör man av sig, inte att man kör massa spel och sånt.

• X_Girl

Jag vet.. Tycker själv att det är liiiite fö snabbt med att han ska flytta hit eller att jag flyttar till honom.
    När jag sa det till honom så sa han att han är seriös...
    Jag började storgarva... hehehe

Men jag sa till honom att allt går för snabbt för min del.
    Han hör fortfarande av sig

• Anzil
    hondendärtjejen skrev 2015-06-18 08:55:02 följande:

Ni har haft kontakt i två veckor och han vill flytta ihop? Och undrar om det är en annan kille du skulle träffa.. Ta det lugnt med den här killen. Jag får lite dåliga vibbar, sen kan han ju absolut vara en bra och fin kille men som sagt jag skulle varit lite på min vakt i början.

Och en sak till jag tänkte på är om ni blir tillsammans och flyttar ihop så småningom hur funkar han då med "jagandet"? Han kanske jagar/flörtar med andra tjejer.

Jag tycker är man intresserad så hör man av sig, inte att man kör massa spel och sånt.

Håller defintiivt med! Jag får också lite negativa vibbar utifrån din beskrivning.

Han vill flytta ihop på bara kort två veckors tid. Dessutom att ni endast har bara ''träffat'' via nätet/sms/telefonsamtal. Vad jag förstod det?

Han verkar också vara svartsjuk/paronoid. Så, jaha? Vad gör det om du skall träffa en kille i helgen?

Det behöver ju nte betyda att du skall ligga, eller liknade. Med det där killen du träffar i helgen. Och det gör väl inte heller något om du skulle göra det. Ni är ju inte ens tillsamans. . .

Nej, jag får bara dåliga vibbar.
    Och om du börjar gilla han, tja. Det enda jag vill säga till dig är att vara försiktig!

Ge oss gärna uppdateringar under några veckors tid. Så får vi se mer om honom och hur han är . . .
  • X_Girl

Absolut. Det ska jag göra.

Det roliga var att när jag sa till honom att jag skulle träffa en killkompis så sa han att "jag var hans kvinna".... Hahaha (dööör)
    Men jag ska ta det lugnt med denna mysko kille.

Jag läste några inlägg på en sida om att det är bättre att vara rak på sak. Och han verkar vara "rak på sak".

Men jaja...

Hur lång tid kan det ta med detta jagande? Vad kan hända i framtiden om vi inte träffas utan bara "bli jagad"... Kommer han att stå bakom en gränd och bara vänta in mig?
    Ska jag bryta kontakten med honom helt?

Vad tycker ni?

• Anzil
    X_Girl skrev 2015-06-18 09:09:16 följande:

Absolut. Det ska jag göra.

Det roliga var att när jag sa till honom att jag skulle träffa en killkompis så sa han att "jag var hans kvinna".... Hahaha (dööör)
    Men jag ska ta det lugnt med denna mysko kille.

Jag läste några inlägg på en sida om att det är bättre att vara rak på sak. Och han verkar vara "rak på sak".

Men jaja...

Hur lång tid kan det ta med detta jagande? Vad kan hända i framtiden om vi inte träffas utan bara "bli jagad"... Kommer han att stå bakom en gränd och bara vänta in mig?
    Ska jag bryta kontakten med honom helt?

Vad tycker ni?

Alltså, visserligen är han mysko. Nu är jag rädd för att skriva detta för det kanske kan få dig att riskera. Han må vara mysko men han kan vara bra. Det är ingenting som vi kan svara att han är hemsk till hundra procent. Han kanske helt enkelt har svårt med kontakt med människor?

Han kan också vara hemskt, vilket jag faktiskt tippar på att han är. Han kan börja stalka dig, och om du råkar såra han eller göra honom arg, utan att du menade. Liksom att han helt enkelt är känsligt, tja. Då kanske vad som helst hända . . .Han kanske är känslig för negativa känslor, och då kanske han kan börja bli väldigt obehaglig, bara för att få tillbaks statusen, som han kände att han förlorade.

Vad händer nä ni träffas och du sårar/gör honom arg?

Vi rekomendation är att du faktiskt bryter.

Men bara för att vara totalt ärlig, jag kan inte säga att han är hemsk. Han kanske är en riktig bra kille. Men det är ingenting som jag tror på.

Om du vill ha mitt råd, så är det att bryta kontakten. Säg att du inte är intresserad, och radera all kontakt med honom. Försöker han kontakta dig, så låt bli.
Svar på tråden Hur länge ska han jaga mig?