Inlägg från: Regnbågsfärg |Visa alla inlägg
  • Regnbågsfärg

Vi med BIM i augusti

Hej! Hoppar in här!

Jag har gjort en insemination så den 15/8 ska jag ha bim (14 dagar efter insemination/ägglossning).

Hur har ni andra barnlängtande där ute?

Jag är TRÖTT TRÖTT TRÖTT, trög i magen, ömma bröstvårtor, känslig och annorlunda down there, hungrig och ibland helt utan matlust!! Lite molande i mensmagen från och till,.
    Det är så inte jag!
    Jag hoppas så att vi får ett plus och att pyttet vill stanna i magen...

• Regnbågsfärg
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-05 17:18:35 följande:

[quote=75603896][quote-nick]Regnbågsfärg skrev 2015-08-05 17:05:43 följande:[/quote-nick]Hej! Hoppar in här!

Jag har gjort en insemination så den 15/8 ska jag ha bim (14 dagar efter insemination/ägglossning).

Hur har ni andra barnlängtande där ute?

Jag är TRÖTT TRÖTT TRÖTT, trög i magen, ömma bröstvårtor, känslig och annorlunda down there, hungrig och ibland helt utan matlust!! Lite molande i mensmagen från och till,.

Det är så inte jag!

Jag hoppas så att vi får ett plus och att pyttet vill stanna i magen...[/quote

Åå va spännande! Det låter ju som att något är på gång och hoppas det verkligen!!

Stort lycka till

Tack
    Hihi
  • Regnbågsfärg
    Malin 845 skrev 2015-08-06 10:18:19 följande:

Grattis till alla som plussat!

För mig går det inget vidare, fick låg fertilitet på clearblue idag igen. Så jag gissar på att jag inte ens har äl alls :( phpeQM5nw95184.jpg

Du kanske har missat ägglossningen. Mät tidigare nästa cykel.
  • Regnbågsfärg

Mår sjukt konstigt :/ mensvärk men ändå inte, illamående men ändå inte.... Trött har nått en helt ny nivå.
    Tänk om det blir negativt test...
    Bim 15/8
    Ska testa på måndag, onsdag och lördag.....

• Regnbågsfärg
    KaffeTös skrev 2015-08-09 14:43:36 följande:

Jag plussade idag på BIM! :D

Så överlycklig och hoppas pyret stannar kvar denna gången!

Har för första gången någonsin blivit brun av solen (aldrig hänt någonsin förr då jag bara blir röd och inget mer) och funderade på om det kunde vara pga hormoner och tydligen ja!

Stort grattis!
  • Regnbågsfärg

Testade tidigt test idag 5 dagar före beräknad icke mens...
    Jag ser liiiitet men känner mig inte glad och inte ledsen. Ska testa på onsdag igen 3 dagar före bim...
    Orginalfärg på bilden är den översta

• Regnbågsfärg
    m2b skrev 2015-08-10 09:47:25 följande:
    Ser något absolut! Spännande. Vad är det för test du testat så tidigt?
    Åh hoppas så....

Det är Apoteket lloyds egna testa tidigt test.
  • Regnbågsfärg
    MoKa skrev 2015-08-10 09:27:29 följande:
    Visst syns det en skugga :) Hoppas på starkare streck om några dagar!
    Ja,, hoppas såå!
    Tyckte kisset luktade 'menskiss' nyss :/ sorry för infon men blev ledsen...
  • Regnbågsfärg
    MoKa skrev 2015-08-10 11:31:26 följande:
    Haha all info är ok i sådana här trådar :)

Det kliar i fingrarna att testa men jag tror det är lite för tidigt fortfarande.

Mår lite illa till och från men det gör jag lätt annars också så det ska jag nog inte gå på. Igår när jag var ute och sprang så kände jag mot slutet som molvärk i magen och det var något nytt.

Men det är så lätt att känna efter lite för mycket i väntan på ett plus...
    Ja man känner ju efter mer än någonsin..tyvärr..
    Åh
  • Regnbågsfärg
    KaffeTös skrev 2015-08-10 11:39:05 följande:

Lämnade semesterstället precis för att åka till stan och köpa ett digitalt med veckoindikator, synd bara att jag kissade två gånger innan jag åkte iväg. Kliar i fingrarna.. Hur länge bör jag vänta innan jag tar det? Är på BIM+1 och fick ett rätt starkt positivt på TL igår trots eftermiddagsurin.

Då hade jag köpt två hehe ett för idag och ett för imorgonbitti hihi
Svar på tråden Vi med BIM i augusti