Inlägg från: Regnbågsfärg |Visa alla inlägg
  • Regnbågsfärg

Vi med BIM i augusti

Såå konstig idag. Typ illamående men mer yr.
    Hungrig! Men ändå inte sugen.
    Vi är inte hemma så kan inte välja att äta sånt jag är sugen på. Sugen på saltgurka
    Apelsinjuicen imorse var så äcklig att jag fick tvinga i mig det, i vanliga fall älskar jag det.
    Ilningar i underlivet idag och något som inte känns igen som mensvärk!
    Längtar till bim på lördag

• Regnbågsfärg
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-13 15:56:54 följande:

BMI -6, är konstant trött, har huvudvärk ofta senaste dagarna, kissnödig hela tiden så fort jag inte gör något och mycket oftare hungrig, blir de på två sek också. Får hoppas att det är bra tecken trots att jag saknar vanliga som molande värk och ont i brösten. Minns att när jag väntade tösen så hade jag inga symtom innan jag fick positivt test

Hoppas!!
  • Regnbågsfärg
    TootsieRoll skrev 2015-08-14 10:12:50 följande:
    Ska göra det! Tack!

Det som står "Gravid" och antal veckor alltså? Tyckte det stod digital på detta testet också.. Förvirrad!
    Ja det där det står gravid +v eller icke gravid
  • Regnbågsfärg
    Natt91 skrev 2015-08-14 10:20:35 följande:

Det var neg på gravtestet. Så jag försöker nästa månad!

Lycka till!
  • Regnbågsfärg
    Anonym (Blomman) skrev 2015-08-14 10:36:34 följande:
    Ja, jag tror att jag brukar ha ca 16-17 dagars lutealfas faktiskt. Min cykel är på 30-31 dagar alltid så därför borde det vara så (jag har inte följt det där så noga förut innan vi började försöka på bebis nr 2 smile1.gif ). 

Det kliar så klart i händerna att ta ett test. Men samtidigt är jag lite rädd för att bli besviken. Så om jag orkar ska jag nog avvakta till BIM, det är ju bara ett par dagar dit. ;) Men jag vill såååå gärna att det ska vara positivt!! I vår kompisgäng är det 4 (!!) st som är gravida nu och jag vill gärna ansluta mig till dem. smile1.gif )
    Hoppas på det då!
    Här är svägerskan gravid. Jag vill gärna också vara det.
  • Regnbågsfärg
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-14 15:52:57 följande:

Jag kunde inte hålla mig till på fredag. Va sugen på att ta ett glas vin ikväll, men får nog ändra på den tanken phpslXh9Q19998.jpg

Men wow ! Supertydligt!
    Jag kämpar som en idiot mot att ta testet idag ska testa på bim imorgon!!
    Har fått två svaga plus men hoppas att det står gravid 3-4v inorgon
    Men wow grattis! No more wine for you hihi
  • Regnbågsfärg
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-14 16:47:06 följande:
    Tack. Vad du är duktig som håller dig. Håller tummar och tår för dig imorgon
    Tack!
  • Regnbågsfärg

Jag kan inte fatta!!!

Tack för allt stöd!
    Hoppas ni andra får era plus snart!

Jag går vidare till en bfgrupp

• Regnbågsfärg
    Anonym (Blomman) skrev 2015-08-15 06:55:22 följande:

Kunde ändå inte hålla händerna i styr till imorgon (BIM) och se vad jag fick! smile1.gif )

Så nu vet jag i alla fall att "teori" om att positiv äl-test innan BIM kan även betyda graviditet, stämde i alla fall på mig! :D (fick ett jättepositivt test den 13/8)

Preliminärt BF-datum är den 21 april så jag ska leta upp ett "April bebis-2016" tråd och ansluta mig där.

Är överlycklig nu och kan knappt förstå att det är sant!! 

Grattis!!!
  • Regnbågsfärg
    Symetrical skrev 2015-08-15 07:31:29 följande:
    Grattis igen, raring! Och välkommen till bf-tråden. smile2.gif
    Tack!
    Vilken är du i då?
    Jag är från Skåne så den är jag med i men vill gärna vara med i nån mer :) hihi man vet ju inte om nån av dom dör ut :)
  • Regnbågsfärg
    Anonym (Blomman) skrev 2015-08-15 07:16:27 följande:
    smile1.gif Tack! Vi måste ha skrivit våra inlägg samtidigt! Grattis till dig också! smile1.gif
    :) haha ja jag såg det nu :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti