Inlägg från: mariatheresia |Visa alla inlägg
  • mariatheresia

Vi med BIM i augusti

Hoppar in här

Har äl nu och Bim då i denna månad

Sessie när tog du ut din? Tog min i måndags och känner som du aldrig haft så ont vid äl förr men ganska säker på att det är den. Bm sa att man kan bli gravid redan första månaden så är ju lite förhoppningsfulla

• mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-15 18:06:50 följande:

Jag tog ut min förra måndagen! Den 3/8 :) Så en vecka efter dig då :)

Ja jag har också läst detta! Och hört om många som blivit det, så det är bara hoppas :D

Har du fått igång din mens ännu? Eller det kanske är för tidigt? Iofs så fick jag min efter bara 2 dagar..

Jag hade någon form av blödning runt den 27 juli, tog ut spiralen 10/8 och hamnade mitt i värsta ägglossningen, myst varje dag så vi får se
  • mariatheresia

Sessie när hade du äl? Jag har så grymma värkar i tjejmagen och tyckte mig ana ljusrosa på pappret idag. Kan vara att ägget släppt men vet inte. Har ju inte haft riktig mens på alla år med hs och känns inte som pms eller mensvärk. Att man glömmer så fort hur det var

• mariatheresia

Är det Bim så nära på ägglossning då borde jag också ha det kanske nu i helgen. Är förkyld eller något är det med nysningar och ont i ryggslutet. Inbillar mig en massa men blir nog inget. Är nog liten chans med tanke på åldern men det gick lätt med de andra 2 så hoppas fortfarande

• mariatheresia
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-18 14:52:52 följande:

Äl testet positivt idag när släpper ägget ?

Ser starkt ut så inom 24 timmar skulle jag tro
  • mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-18 20:22:17 följande:

Va less man blir! I morses fick jag blinkande gubbe på cb ägglossningstest. Nu vart det bara en ring? Betyder det att det absolut är för sent att mysa då? Jag har inte fått någon "fast" gubbe..? Trodde verkligen jag skulle få det nu men icke..

Känner mig lite nere nu =/

Nej kör på inte alltid de visar rätt? Har du myst lite de senaste dagarna fö4vånad de små soldaterna kan ju vara verksamma 3-5 dagar därinne
  • mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-18 20:35:29 följande:

Ja vi har myst alla dagar under den här perioden jag har fått positivt förutom igår. Eftersom symbolen blinkade i morses så tänkte jag att det ännu inte skulle vara för sent. Så nu tog jag ett nytt test och det blev en rund ring.

Men under dessa 5 dagar har vi ialf myst 3-4 av dessa dagar och även dagarna innan..

Men då har du nog täckt in va du kan. Vi körde må till to fr och jag tror jag hade äl on to men har kört utan stickor denna första runda så vi får se
  • mariatheresia
    LizaMaria skrev 2015-08-18 21:20:43 följande:

Hej,

Håller tummarna för er alla!

Jag är också ny här, har precis börjat försöka inför ett tredje barn. Jag hade en hormonspiral för första gången efter barn nr.2 och blev väldigt överraskad när min mens kom tillbaka efter bara tre dagar - min mens försvinner helt när jag har preventivmedel. Så vips har vi nu avverkat vårt första sexmaraton på väldigt länge ;) och är idag äl+2. Beräknad BIM 30:e aug.

Jag är chockad över hur tiden bara stannar upp Direkt och sekunderna känns som timmar. Botemedlet blev att kasta sig in hit och skriva av sig lite :)

Jag hade också hormonspiral men fick äl direkt och har inget minne av att den känts så innan, är på äl +5 nu tror jag men vet inte hur min cykel funkar har bara haft pytteblödningar ganska oregelbundet men gissar på 28 dagar och det börjar klia i fingrarna nu harju test hemma både stickor och cb digital, när hade ni testat? Vet ju inte när bim är liksom
Svar på tråden Vi med BIM i augusti