Inlägg från: mariatheresia |Visa alla inlägg
  • mariatheresia

Vi med BIM i augusti

Det jag har att gå på förutom alla konstiga känningar i kroppen är att tempen ligger över 37 på mig och jag brukar aldrig ligga över 36.5 är på äl+7 skulle jag tro men lite osäker då jag tyckte hela förra veckan må-fr kändes som en ända lång ägglossning

• mariatheresia
    Adorii skrev 2015-08-19 12:16:03 följande:

Jag är ÄL+10 har BIM på söndag. Hoppas hoppas det har tagit:)

Vilket test har du gjort? Testa tidigt eller vanligt
  • mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-19 14:02:28 följande:

Gjorde grav-test i morses och det går inte riktigt i hop för ÄL-test visar blinkande gubbe (fortfarande efter 6 dagar) .. samtidigt som jag såg ett svagt svagt streck.. kan ju vara spökstreck givetvis eller skuggstreck.. Jag har molande värk,yrsel,trötthet och ömma bröst.. Tror min kropp spelar mig ett rejält spratt alltså.. =/

Men du skulle ju hålla dig har köpte ett testa tidigt på apoteket idag ska försöka hålla mig tills fredag men det blir tufft
  • mariatheresia
    thortyra skrev 2015-08-19 17:07:38 följande:

bim fre,lör gjorde test i dag och öppna det och fick syn på 2 klara streck.mår illa i flera dagar. sedan har jag räknat i graviduträknare o borde va i v 4.

Grattis vad härligt
  • mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-19 18:08:03 följande:

Ja jag veeeeeeet! Men fan det är så svårt.. haha! Jag har beställt testa-tidigt grav-test med .. men ska verkligen försöka hålla mig. Det kostar ju en del att hålla på att köpa test hela tiden

Mmmmmm har 2 cb digital som jag verkligen ska ta när jag är säker och nu stickorna men på fre blir det testa tidigt den funkar på lägre hcg så kanske syns något för borde vara äl+10 då
  • mariatheresia

Eller nej +9

mariatheresia skrev 2015-08-19 18:17:45 följande:

Mmmmmm har 2 cb digital som jag verkligen ska ta när jag är säker och nu stickorna men på fre blir det testa tidigt den funkar på lägre hcg så kanske syns något för borde vara äl+10 då

• mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-19 19:53:03 följande:

Ja å då är du alltså BIM -5? Om du har 15 dagar mellan ägglossning och mens? Eller är jag helt ute o cyklar?

Ja det stämmer så hoppas på ett lite streck då
  • mariatheresia

Tack vare att sonen ropade på mig 3 i natt och jag sprang på toa kunde jag hålla mig från att testa tempen ligger på 37.2 och det är dryga halvgraden mer än vanligt. Legat så sen i fredags förra veckan så hoppet finns kvar

• mariatheresia
    Adorii skrev 2015-08-20 11:38:54 följande:

Idag var testet starkare än igår!!

Klart som bara den är det ju

Vilket test har du använt?
  • mariatheresia

Äh tempen lite lägre idag men chansade och gjorde mitt testa tidigt som givetvis blev blankt. Nej nu måste jag andas och vänta till åtminstone måndag. Jobbigt att inte veta bim riktigt

• mariatheresia

Tror min mens kommer igång under natten har haft känningar hela dagen. Då vet jag att kroppen funkar efter spiral uttaget iaf. Hoppar väl in i sep gruppen. Lycka till ni andra

• mariatheresia

Skrev igår att jag väntade mensen men fasiken inget än och mensontet är borta, svagt rosa på pappret igår kväll trodde syndafloden I morse men anda. Tog ett test som visa negativt så får väl vänta

Svar på tråden Vi med BIM i augusti