Inlägg från: miamarina84 |Visa alla inlägg
  • miamarina84

Vi med BIM i augusti

Nu är mensen påväg, hoppar in här o hoppas på att elfte försöket gillt ;)

• miamarina84

Bisolvon är Slem förtunnande och bidrottninggele ska göra det kladdiga där nere eller? Fungerar de tvärt i mot varandra?

• miamarina84
    Natt91 skrev 2015-07-26 17:35:18 följande:

Någon som använder p tracker och tycker att ägglossning och mens stämmer överens med verkligheten? Den stämde på dagen med min mens förra månaden men är osäker på ÄL.

Hej Jag har andvänt både den o min clearblue fertilitetsmonitor o de synkar varandra väldigt bra, så den appen är bra för mig iallafall :)
  • miamarina84
    Elyssa81 skrev 2015-07-27 21:19:09 följande:

Jag fick fast glad gubbe idag på ÄL-test . Visst kan man räkna med att ÄL sker imorgon då? Skönt att det äntligen är igång efter missfallet.

Ja de e väl typ 12-36 h efter? :) kör nu..
  • miamarina84
    Anonym (Alice) skrev 2015-07-28 16:06:09 följande:

Min senaste grav testade jag och plussade på bim, graviditeten innan dess var jag i v 10 innan jag plussade, hehe det var ett riktigt tydligt plus, har alltså ingen erfarenhet av att plussa "tidigt".

Kommer nog hålla mig till BIM med att testa denna gång med, men längre än så går inte, är för nyfiken av mig.

När du plussa så sent, hade du ingen mens imellan?
  • miamarina84
    Malin 845 skrev 2015-07-31 18:31:12 följande:

Vart köper man dem? :)

De rosa testerna innebär ju bara att de visar låg samt maximal fertilitet. Har ni sex då när den är låg och hoppas på att den strax byter till maximal. Eller inväntar ni ägglossnings dagen o har sex då?
  • miamarina84
    Pluttan skrev 2015-07-31 22:11:09 följande:

Började med rosenrot idag. Hoppas på att det kan ge mig en starkare äl. Tycker mig knappt märka av den nu.

Och vill någon som kan sätta upp upp ny bim på mig till den 26:e så vore det gulligt?

Då har vi bim samtidigt, du kör med rosenrot och Jsg med bisolvon..får se om något hjälper, lucka till :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti