Vi med BIM i augusti
Nu är mensen påväg, hoppar in här o hoppas på att elfte försöket gillt ;)
Nu är mensen påväg, hoppar in här o hoppas på att elfte försöket gillt ;)
Bisolvon är Slem förtunnande och bidrottninggele ska göra det kladdiga där nere eller? Fungerar de tvärt i mot varandra?
Bim 26 augusti, ksn någon sätta in mig :)
Elfte försöket 26/8. Första barnet. Vill någon sätta in mig i bim listan :)
Någon som använder p tracker och tycker att ägglossning och mens stämmer överens med verkligheten? Den stämde på dagen med min mens förra månaden men är osäker på ÄL.
Jag fick fast glad gubbe idag på ÄL-test . Visst kan man räkna med att ÄL sker imorgon då? Skönt att det äntligen är igång efter missfallet.
Min senaste grav testade jag och plussade på bim, graviditeten innan dess var jag i v 10 innan jag plussade, hehe det var ett riktigt tydligt plus, har alltså ingen erfarenhet av att plussa "tidigt".
Kommer nog hålla mig till BIM med att testa denna gång med, men längre än så går inte, är för nyfiken av mig.
Om du känner dig osäker på flytningarna så kolla här: peeonastickfreak.files.wordpress.com/2014/11/wpid-collage_20141114203810177_20141114204645201.jpg
Superbra bild! :)
Vart köper man dem? :)
Började med rosenrot idag. Hoppas på att det kan ge mig en starkare äl. Tycker mig knappt märka av den nu.
Och vill någon som kan sätta upp upp ny bim på mig till den 26:e så vore det gulligt?