Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej på er!
Jag har följt er lite avsides. Ni verkar vara ett gäng sköna bönor och då mensen kom i torsdag tänkte jag att jag hoppar in här. Detta blir försök nr 5, första barnet. Jag gifter mig i slutet på augusti så det vore underbart att få vårt plus denna gång!
Jag har en cykel på allt mellan 28-32 dagar men räknar på 31 som jag haft de två senaste gångerna. ÄL: 2/8. BIM: 16/8.
Det vore trevligt att finnas med på listan, kan någon vänlig själ lägga till mig?
(Är fortfarande ny här vad gäller att kommentera och starta trådar)
Sov gott!
/Kolan
Hej på er!
Jag har följt er lite avsides. Ni verkar vara ett gäng sköna bönor och då mensen kom i torsdag tänkte jag att jag hoppar in här. Detta blir försök nr 5, första barnet. Jag gifter mig i slutet på augusti så det vore underbart att få vårt plus denna gång!
Jag har en cykel på allt mellan 28-32 dagar men räknar på 31 som jag haft de två senaste gångerna. ÄL: 2/8. BIM: 16/8.
Det vore trevligt att finnas med på listan, kan någon vänlig själ lägga till mig?
(Är fortfarande ny här vad gäller att kommentera och starta trådar)
Sov gott!
/Kolan
Ja, jag har testat efter tio varje morgon, och två dagar har jag även testat på kvällen innan åtta. Om det är så att jag bara missat stegringen så gör det inget, vi har sex så ofta ändå. Men jag har så oregelbunden mens, så troligtvis så har jag inte haft ägglossning ännu.
Hej!
Vad härligt med giftermål! Grattis!
Hur gammal är du och din blivande man?
Vi körde faktiskt med det denna månad utan resultat :(
Jag kände ÄL tydligt samt fick utslag på stickan, vi sexade på som bara den men icke sa nicke! Börjar bli frustrerad nu. Min blivande man har en enorm barnlängtan, det märks.. han gullar med vartenda barn han ser, mitt hjärtasmälter samtidigt som jag blir så ledsen över att det inte vill ta sig! Min blivande svärmor skulle också bli den lyckligaste kvinnan på jorden om hon skulle få ett barbarn snart, hoppas det är vår tur denna månad!
Du ligger lite före mig i din cykel, så spännande!
Hänger med er här i en förhoppningsvis lyckosam tråd! Har BIM 17/8 - om någon vänlig själ vill bokföra mig. Det blir tredje försöket så hoppas på "tredje gången gillt" även om det kanske är optimistiskt Har god koll på min cykel genom Natural Cycles kombinerat med att ÄL-testa i samband med förväntad ÄL. Tänkte dock låta detta vara sista månaden som jag ÄL-testar. Tidigare två försök har vi bara lyckats ha sex varannan dag innan så denna gång hoppas jag verkligen att vi kommer kunna ha sex varje dag för att försöka med det sättet. Lycka till alla!
Någon som äter rosenrot?
Någon som äter rosenrot?