• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-09-04 17:03:07 följande:
    Precis! Skall både kunna kickstarta äl och göra den starkare. Hoppas på att munkpepparn funkar för mig. smile1.gif

Ja, jag kikar in där ibland, men håller mig ganska passiv eftersom jag inte alls vet när äl kommer komma igång igen efter MF. Känns bara stressande att försöka förutspå äl då. smile1.gif
    Hej igen vännen!

Har nu fått hem rosenroten. Ska man börja ta dem på en gång? Eller ska jag börja ta dem när mensen kommer nästa gång? Ska jag ta dem varje dag? Många frågor, hihi!

Kram!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-09-08 18:40:56 följande:
    Hej igen vännen!

Har nu fått hem rosenroten. Ska man börja ta dem på en gång? Eller ska jag börja ta dem när mensen kommer nästa gång? Ska jag ta dem varje dag? Många frågor, hihi!

Kram!
    Bara att köra, skulle jag säga! Knapra på och fortsatt testa!

Jag fick svagt gravtest idag, så hoppas på blankt inom en vecka, så att äl förhoppningsvis kan komma igång sen!
  • babytjejen
    Malin 845 skrev 2015-09-08 18:40:56 följande:

Hej igen vännen!

Kram!

Har för mig att man bara ska äta rosenrot mellan mensen o äl...
  • miamarina84
    Kvinna84a skrev 2015-09-07 16:22:42 följande:

Jag har gått privat och tagit prover tidigt, fick veta att min sambo hade få simmare så de ville göra ivf. Känns ok :)

Slutade oxå med tester, var för stressande för mig hehe.

Min mens var ock rosa, en hel dag innan den kom igång. Kanske var så för att den var sen, lindrig är den oxå. Skönt!

Ses i september tråden, hoppas det blir våran månad ;)

Vad gör de med hans få spermier då? Tar de ut ett av dina ägg och Hjälper spermierna in i ditt ägg för att sedan plantera in ägget igen?för då är man ju säker att spermiern är i..
  • Symetrical
    babytjejen skrev 2015-09-08 21:35:23 följande:
    Precis så är det, men eftersom Malin inte fått äl än är det bara att tuta och köra fram tills bekräftat nedsläpp!
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-09-08 21:00:11 följande:
    Bara att köra, skulle jag säga! Knapra på och fortsatt testa! smile1.gif

Jag fick svagt gravtest idag, så hoppas på blankt inom en vecka, så att äl förhoppningsvis kan komma igång sen!
    Men när jag sett på NC att äl har varit så ska jag inte ta dem? Mellan äl och mens? :)
  • Malin 845
    babytjejen skrev 2015-09-08 21:35:23 följande:
    Tack för svar :)
  • Pluttan

Symetrical och happylife: Så trist :( Beklagar verkligen.

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-09-09 11:19:48 följande:
    Men när jag sett på NC att äl har varit så ska jag inte ta dem? Mellan äl och mens? :)
    Men har tempen gått upp? Annars har du inte haft äl. Är du osäkert så avvakta till mensen kommer och börja då.
  • Symetrical
    Pluttan skrev 2015-09-09 11:50:41 följande:

Symetrical och happylife: Så trist :( Beklagar verkligen.

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Tack! <3
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-09-09 12:30:26 följande:
    Men har tempen gått upp? Annars har du inte haft äl. Är du osäkert så avvakta till mensen kommer och börja då. smile1.gif
    Nej den svajar fortfarande. Nu är jag dock lite förkyld så då kan jag nog inte lita på tempen :P.
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-09-10 08:27:36 följande:
    Nej den svajar fortfarande. Nu är jag dock lite förkyld så då kan jag nog inte lita på tempen :P.
    Sant, men jag lovar att det syns på tempen ifall äl skett, så jag hade börjat köra rosenrot om jag vore dig. Vilken cd är du på nu?

Själv skall jag till gyn nu om en timme för att kolla om allt kommit ut från missfallet. Håll tummarna för mig att jag slipper skrapas!
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-09-10 12:57:39 följande:
    Sant, men jag lovar att det syns på tempen ifall äl skett, så jag hade börjat köra rosenrot om jag vore dig. Vilken cd är du på nu?

Själv skall jag till gyn nu om en timme för att kolla om allt kommit ut från missfallet. Håll tummarna för mig att jag slipper skrapas!
    Ja jag har tagit rosenroten ett par dagar nu :). Är på cd 49..

Hur gick det vännen? <3
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-09-11 08:12:26 följande:
    Ja jag har tagit rosenroten ett par dagar nu :). Är på cd 49..

Hur gick det vännen? <3
    Det gick hur bra som helst! Allt var ute, så kroppen hade tagit hand om det själv.

Känns bra att kunna blicka framåt nu! Blir väl äl om en 4-5 veckor tidigast.
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-09-11 08:47:34 följande:
    Det gick hur bra som helst! Allt var ute, så kroppen hade tagit hand om det själv. smile1.gif

Känns bra att kunna blicka framåt nu! Blir väl äl om en 4-5 veckor tidigast. smile5.gif
    Åh vad härligt! :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti