Vi med BIM i augusti
Jag kan inte fatta!!!
Tack för allt stöd!
Hoppas ni andra får era plus snart!
Jag går vidare till en bfgrupp
Jag kan inte fatta!!!
Tack för allt stöd!
Hoppas ni andra får era plus snart!
Jag går vidare till en bfgrupp
Fick en chock och hoppade till i morse när jag kollade mig i spegeln, mina bröst är fulla med blodådror inte bara själva brösten utan även bröstvårtorna. Nu blev jag ännu mer hoppfull :D
Jag fattar inte.. alla dessa symptom och ett "inte gravid" på stickan nu på morgonen. Vet att man kan inbilla sig en massa symptom men man kan väl ändå inte inbilla sig så att ådrorna på brösten syns mer och blir fler, samt att jag ser små ådror på bröstvårtorna vilket aldrig skett innan. Är på bim -3 idag och va bombsäker på att jag skulle få "gravid" på stickan i morse. Känner mig helt nedslagen nu :(
Så länge mensen inte kommit lever hoppet! Kanske är det bara för tidigt ännu för att det ska ge utslag? Vänta in bim så kanske du får ett roligare resultat.
Jag är på bim+1 och får ej gravid på CB digital, får plus på lloyds tests tidigt och vanliga CB. Kan tydligen dröja att få "gravid" på de digitala! Håll ut, det försöker jag göra :)
Ge inte upp än, bim har ju inte ens passerat än.
Jag håller tummarna att du får ett plus om några dagar.
Vi hoppas att det är bara lite tidigt. Visst var det på onsdag du hade bim?
Jag hade tänkt hålla mig till torsdag innan hag testar mig, men tror det kommer bli tidigare om jag känner mig rätt ;)
Känns inte lovande för min del längre.. grov mensvärk nu och livmodertappen har öppnat sig :( känns som mensen är på gång iaf :(
Åh jag hoppas att så inte är fallet...
På väg ge upp nu. Känns så hopplöst. Mensen är på intågande
Vad är du på för försök? När är BIM? Fattar inte hur man ska orka månad efter månad. Hopp/väntan/förtvivlan. Usch.
Första försöket va i april och det tog sig men blev ett mf och efter det nada. Tyckte haft lite blod när torkat mig och mensen är beräknad idag/imorgon så stämmer. Men man slutar ändå inte hoppas förrän blöder ordentligt. Sjukt egentligen. Tagit test i söndags som va neg. Ja ja. Psykiskt jobbigt är det tycker jag
Önskar er alla lycka till, både till er som plussat och till er som fortsätter försöka! Jag drar mig ur denna tråden nu då tant röd dök upp i morse :(. Vi får se om jag och sambon fortsätter försöka eller om vi tar en paus i bebisverkstaden. Ha det så bra allihop, kram!