• godisen

B/F mars 2016

Hej! Jag hänger också på :)

Fick precis ett plus + och är lite i chock!

Har inte berättat för sambon då jag vill överraska honom men jag kände att jag behövde få lite utlopp för beskedet ;)

Vi har en son som snart är 1år, vi bor i stockholm och jag verkar vara beräknad 20-25mars :)

Grattis alla!

• godisen

God förmiddag!

Ni får gärna lägga till mig om det går på FB Johanna Sofia.

Ang kub så tänker vi göra det den här gången också. Vi fick se en jättebra och informativ film om hus kub förra gången. Jag ska se om jag hittar länken!

Vi fick fundera lite på varför vi gjorde det och vad vi skulle göra om något var fel/annorlunda. Väldigt bra för oss!

Mina symtom växlar också men jag är inte så orolig, jag är bara tacksam så länge jag slipper må illa!!!

Jobbar som polis och har tänkt jobba ett tag till (är i v.5)

Trevlig onsdag till er!

• godisen

Va tufft för alla er som fått gå igenom missfall! Jag kan knappt förstå känslan:(

Men så härligt att ni är gravida igen.

Har ni skrivit in er på mvc än? Jag avvaktar lite.. Har så fullt upp med sonen och jag tänker att det inte är någon stress! Men jag skulle så gärna vilja göra ett vul :)

• godisen

Madde13n - då är vi i samma läge! Har en son som föddes juli förra året och är beräknad ca 20/3.

Jag är inte med i FBgruppen, försökte men blev inte tillagd och nu känns det lika bra att vara kvar här :)

Är det någon mer än jag som är trött men har supersvårt för att somna?

• godisen

Den här gången har det hjälpt med körsbärstomater för mig vid lite illamående! Men det har nog inte riktigt dragit igång ordentligt än.. Det började v7-8 för mig förra gången :)

• godisen

Kul att så många är kvar och nya hittat hit!

Va jobbigt för er som kräks! Och mår illa såklart!!

Jag mår illa till och från. Det är jobbigt att ha uniform och skyddsväst som trycker på magen.

Jag fortsätter jobba och just nu är det hanterbart men vi får se, är ju bara i v7 än så länge.

Det är så svårt att veta om jag är hungrig eller mätt, illamåendet förvillar mig :/

Jag hoppas att de flesta av er, ni som inte jobbar, sover gott!

Svar på tråden B/F mars 2016