• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • hannis12345

Till dig med ;)

Har ni plussat idag?

Första gången ni är gravida?

Nu vill man bara att d ska gå några veckor så man kan få reda på att allt är bra.

Jag är jätte orolig..

Så mkt som ska klaffa ju!

• andreawilda

Tack...

Jag plussade i torsdags, Är precis som du nojig över första tiden

Har en dotter på 6år.....men är orolig för Missfall å Blödningar

Hur mår ni? Ja har mensvärk nåt fruktansvärt just nu

• förstabarnet

Är i v.4+6 idag så snart har halva tiden för de "osäkraste" veckorna gått. Ser framåt trots att bröstvärken avtagit och den tidigare rätt kraftiga mensvärken också avtagit.

Ska försöka boka ett tidigt VUL privat så snart det går.

• MamaL

Grattis till er med! Jag plussa i fredags! Har fött två pojkar innan men har bara en i livet, han är 4 år.
    Har en massa missfall i bagaget. Men lyckts gå ner 50 kg på 9 månader så nu hoppas vi på att få behålla. Jag har mensvärk och mina bröst ömma som bara den!
    Hur gamla är ni? bor?

• hannis12345

Vad roligt!!

Detta är mitt första barn, har aldrig plussat innan. Fick reda på för 6 månader sedan att jag har väldigt låga äggreserver o står o kö till ivf, men i torsdags plussade jag ;)

Jag är 32 o bor i Sthlm.

• MamaL
    hannis12345 skrev 2015-07-06 19:41:09 följande:

Vad roligt!!

Detta är mitt första barn, har aldrig plussat innan. Fick reda på för 6 månader sedan att jag har väldigt låga äggreserver o står o kö till ivf, men i torsdags plussade jag ;)

Jag är 32 o bor i Sthlm.

Gud vad roligt, på egen hand trots du fått veta att du har låga äggreserver! Det är tur! Hur mår du? Jag är 29 år och bor i Lidköping.
  • Zazu01

Jag plussade för ca 2 veckor sen ??

Svar på tråden B/F mars 2016