• unni

B/F mars 2016

Åh vad kul med en mars grupp och ser det är många med Bf den 18 :)

4+2 Bf 18 mars. Plussade igår och vi har nog inte riktigt fattat det hela. Är i ett lycko

rus. Är lite extra trött, sjukt ömma bröst, finnar vilket jag annars nästan aldrig har och så spänner det och drar som mensvärk.

• unni

Ringde BM igår och fick en tid nästa fredag för samtal. Inskrivning senare. Är fortfarande trött och min annars fina hy ser för hemsk ut. Jag är en riktig köttätare men klarar inte kött så har fått ställa om till vegankost. Ovant. Någon annan som har så? Annars mår jag toppen och njuter av graviditeten.

• unni
    Mayy skrev 2015-08-06 18:00:26 följande:

Jag kan inte heller äta kött/kyckling/fisk eller ägg. Äter vegetariskt, egentligen äter jag bara vitt bröd, fil och nektariner :) hoppas kunna utöka lite snart! :)

Kan äta lite mer än så. Frukt, varmakoppen, flingor i vatten, rostat bröd med honung på och vegankost när någon lagar det åt mig. Är inte hungrig eller sugen så här är det tvång med mat. Vilket är raka motsatsen mot annars. Älskar äta god mat och till den känslan längtar jag..
  • unni

Kände liten tydligt igår och idag fick sambon känna en puff. Har känt fladder och livat på natten/tidig morgon ett tag men inte riktigt trott på det. Är nu i 16+1. Längtar till vi ska på ul den 20.

Mår som en prinsessa förutom att jag är lite extra trött. Dock har jag redan fått problem med bla SI-lederna och en otrolig smärta. Tål inte att lyfta då det blir mycket värre, väntar nu på tid till sjukgymnasten. Någon annan som har problem?

• unni

Fick nytt datum på rul. Så nu är vi helt plötsligt en vecka före ????

• unni

Gravidförsäkring gratis/betal, barnvagn, babyskydd, bärsjal, babynest, babysäng/vagga, kläder till mini osv.. Har ni fixat något eller kanske allt redan?

Svar på tråden B/F mars 2016