• Junisol

B/F mars 2016

Hej! Plussade 6/7. Är vecka 5 (4+0) men misstänker att de kan vara längre för jag plussade så tidigt och min mens har varit konstig två senaste gångerna. Men vi får se.. Bf 20/3-16 om det stämmer

• Junisol

Hej på er! På mig syns det massor också! Säkert för det är andra barnet! Men är förvånad för jag känner mig så stor o klumpig o jätteanfådd! Fler som är anfådda?

• Junisol
    Amaryllis skrev 2015-07-30 22:53:46 följande:
    Jag är också andfådd!! Fick ställa in träningen ikväll för jag får flås bara jag går upp för trappan:)
    Hoppas det går över snart för jag vill gärna hålla igång träningen så länge jag kan
    Haha skönt att jag inte är ensam!
  • Junisol

Jag har fått lergigan Comp mot illamåendet men först innan jag tar det så ska jag imorgon bli stucken under tungan med akupunktur hos BM! Hoppas det hjälper!!

• Junisol
    esch skrev 2015-08-05 20:08:52 följande:
    Återkom och berätta! Jag mår också fruktansvärt o hade gärna velat ha hjälp mot illamåendet.
    Absolut! Men lergigan Comp skrivs ut hejvilt så det kan du säkert få av din MVC! Jag återkommer! Står inte ut! Så hoppas!
  • Junisol

Jag tror faktiskt att det hjälpte med akupunktur under tungan! Känner mig iaf bättre nu o inte sånt där illamående jag hade! Känner mig lite som en ny människa

• Junisol

Min barnmorskemottagningen har en bm som gör akupunktur och hon tar hål på två kärl under tungan. Detta hjälper mycket!!! Önskar jag vetat det första graviditeten också!

• Junisol

Längesen man var inne här! Halva tiden gjord snart (v19) och bf är 15 mars. Sett bebis i magen som såg ut som en flicka vågar man tro på det? Hihi

Svar på tråden B/F mars 2016