B/F mars 2016
Hej! Plussade 6/7. Är vecka 5 (4+0) men misstänker att de kan vara längre för jag plussade så tidigt och min mens har varit konstig två senaste gångerna. Men vi får se.. Bf 20/3-16 om det stämmer
Hej! Plussade 6/7. Är vecka 5 (4+0) men misstänker att de kan vara längre för jag plussade så tidigt och min mens har varit konstig två senaste gångerna. Men vi får se.. Bf 20/3-16 om det stämmer
Hej på er! På mig syns det massor också! Säkert för det är andra barnet! Men är förvånad för jag känner mig så stor o klumpig o jätteanfådd! Fler som är anfådda?
Jag har fått lergigan Comp mot illamåendet men först innan jag tar det så ska jag imorgon bli stucken under tungan med akupunktur hos BM! Hoppas det hjälper!!
Sticken under tungan gick bra! Bara att vänta o se nu då..
Jag tror faktiskt att det hjälpte med akupunktur under tungan! Känner mig iaf bättre nu o inte sånt där illamående jag hade! Känner mig lite som en ny människa
Min barnmorskemottagningen har en bm som gör akupunktur och hon tar hål på två kärl under tungan. Detta hjälper mycket!!! Önskar jag vetat det första graviditeten också!
Längesen man var inne här! Halva tiden gjord snart (v19) och bf är 15 mars. Sett bebis i magen som såg ut som en flicka vågar man tro på det? Hihi