B/F mars 2016
Hej. Testade positivt igår på bim. Hade nog syns tidigare men va på semester. Bf tror jag blir 22/3. Så himla glad. Går på moln idag:) känner ni andra några symtom?
Hej. Testade positivt igår på bim. Hade nog syns tidigare men va på semester. Bf tror jag blir 22/3. Så himla glad. Går på moln idag:) känner ni andra några symtom?
Hej!
Jag vill bli tillagd i FB gruppen! :)
Stina Norberg heter jag bor i Östersund, Jämtland... har en kronisk sjukdom som heter endometrios som har påverkat mig mycket, dels har läkare berättat för mig att jag har ca 30 % chans att få barn. Men mirakel händer :) jag har lyckats bli gravid!!! BF 8 mars 2016
Läser att en del av er oxå har problem med illamående och kräkningar. Jobbar någon av er ändå?
Jag jobbar i vården och mår illa dygnet runt nu, är i v 7 och har egentligen mått illa hela tiden men det blir värre. Kan knappt äta något och måste vila efter jag ätit för att det ska stanna kvar. Jag ska till läkaren på torsdag, bm ska att jag får legrigan comp utskivet då och ev blir sjukskriven.
Har eller är någon annan sjukskriven för illamående/kräkningar...är rädd att läkaren kommer tycka att jag ska gå till jobbet ändå. Jag vill gärna jobba men klarar inte av att må så illa och vara rädd att kräkas hemma hos folk:/
Mina dagar är desamma, dag ut och dag in. Jag bara sover, mår illa och kissar. Får knappt i mig någon mat. Har ingen ork till något, eftersom att jag mår så illa.
Har fått lergigan comp nu. Så ska testa dem. Någon annan här inne som mår så pass dåligt som jag? Eller har gjort? Hur gjorde ni?
Jag har testat allt. Inget hjälper.
Lergigan - ni som äter. Blir ni inte trötta?? Jag blir totalt utslagen så jag fick sluta ta dom då jag har en 11 månaders hemma oxå....