• Nrk79

B/F mars 2016

Hej! Grattis till er och era plus! Har själv fått ett plus för tre dagar sedan och försöker smälta/ta in vad som väntar. Har bf 18/3 och är 36 år. Finns två Facebook-grupper om någon är intresserad. En lite mindre, många 30+'are och en annan grupp som är lite större och mer mixad. Mail om ni vill ta er in, då de är hemliga så ingen ska se vad vi skriver, att vi är gravida osv. Kram!

• Nrk79

Hej tjejer!
    Ja har skickat era emailadresser till administratören i grupperna. Ni läggs nog till under dagen! :)

• Nrk79
    Mormorsspindel skrev 2015-07-17 15:40:22 följande:

Går gärna med i tråden om det är ok. Var med i BF-februari men fick missfall i början av juni. Nu är jag lyckligtvis gravid igen utan någon mens emellan. Kan knappt tro det själv. Plussade imorse och borde vara i v. 3+6, alltså väldigt tidigt. BF ca 25/3? Fick missfall i v. 6+4 så längtar tills vi är förbi det datumet. 

Någon mer som fått missfall som är gravid igen?

Hej.
    Beklagar mf! Alltid tufft! Hoppas det går bra denna gång.

Jag fick MA förra våren, haft en graviditet i mellan som slutade i v 22 (jan) och nu är jag i vecka 7, bf 12/3. :)
  • Nrk79
    TouchOfRed skrev 2015-07-14 20:44:49 följande:

v. 6+2 och nu har den ordentliga tröttheten kommit. Somnade idag på lunchen på jobbet och när jag kom hem från jobb somnade jag direkt i soffan. Igår kväll sov jag hela kvällen i soffan.Glad  Tröttheten varvas med illamående, men det brukar gå över när jag äter. Men jag tycker bara det är så härligt med dessa symptom, mtp att vid min förra grav hade jag nästan inga symptom och då fick jag mf i v. 8. Ska på tidigt UL på fredag (v. 6+5), håller tummarna för hjärtslag!!Drömmer

Visst är det skönt att veta att graviditeten är igång genom att ha olika symptom. Själv är jag himla trött!!!
  • Nrk79

Hej. Ni som är nyplussade - har ni lyckats gå med i facebookgruppen? Maila annars er emailadress till mig. :) //

• Nrk79
    Mormorsspindel skrev 2015-07-17 20:20:46 följande:

Hoppas allt går bra för er denna gång. Har du en annan känsla eller är det som tidigare graviditeter?

Jättesvårt att säga. Känns mer som jag bär ett "paket" i magen denna gång, men oron är mindre tror jag. Jag håller tummar och tår att vi tar oss till första vul/ul runt vecka 12. :)
  • Nrk79
    Michaela94 skrev 2015-07-22 14:30:38 följande:

Hejsan!
    Jag plussade imorse och har enligt sista mens bf 24 mars :)
    Det är andra barnet, vi har en son på 17 månader sen tidigare, så nu hoppas vi på en bra graviditet som går som den ska :)

Grattis Michaela! :) Har själv plussat och är beräknad till 15/3. Hoppas tiden till v 12 med kub/ul osv kommer gå fort! :)
Svar på tråden B/F mars 2016