Inlägg från: Mormorsspindel |Visa alla inlägg
  • Mormorsspindel

B/F mars 2016

Går gärna med i tråden om det är ok. Var med i BF-februari men fick missfall i början av juni. Nu är jag lyckligtvis gravid igen utan någon mens emellan. Kan knappt tro det själv. Plussade imorse och borde vara i v. 3+6, alltså väldigt tidigt. BF ca 25/3? Fick missfall i v. 6+4 så längtar tills vi är förbi det datumet. 

Någon mer som fått missfall som är gravid igen?

• Mormorsspindel
    emsan skrev 2015-07-17 17:29:36 följande:
    Fick MA v 18 den 24 april är nu i v 5+0 :))
    Oj, v18. Blev du skrapad? Känner du dig mentalt stark igen?
  • Mormorsspindel

Förstår det! Herregud, är nästan glad över att vi fick missfall i v 7 och inte senare. Mardröm!

Aldrig upplevt denna typ av oro innan. Livrädd varje gång man är på toa och torkar sig liksom. :(

Hoppas allt går vägen för oss! :)

emsan skrev 2015-07-17 19:58:38 följande:

Ja, jag blev skrapad. Första två veckorna var jätte jobbiga! Har en dotter sedan tidigare och det har hjälpt jättemycket !! Sen har jag pratat mycket om det så jag känner mig mentalt redo. Fast jag är väldigt nervös att det ska hända igen men jag försöker tänka positivt:)

• Mormorsspindel

Hoppas allt går bra för er denna gång. Har du en annan känsla eller är det som tidigare graviditeter?

Nrk79 skrev 2015-07-17 17:50:57 följande:

Hej.

Beklagar mf! Alltid tufft! Hoppas det går bra denna gång.

Jag fick MA förra våren, haft en graviditet i mellan som slutade i v 22 (jan) och nu är jag i vecka 7, bf 12/3. :)

• Mormorsspindel
    emsan skrev 2015-07-17 21:39:07 följande:
    Det hoppas jag med! Trodde aldrig det skulle hända mig... Man trodde att när man passerat v 12 så var det lugnt men så blev det inte. Är också nojig varje gång jag går på toa! Tyvärr kommer jag nog var nervös tills jag har passerat v 20.
    Lider med dig och hoppas allt går bra <3
Svar på tråden B/F mars 2016