• Rozha

Hej hej!

Hur mår alla gravida?

Själv är jag i vecka 7 mår lite sådär men extremt trött hela tiden..

Är beräknad 18 mars ska bli spännande är så nervös o orolig såklart men hoppas på det bästa. ????

• Rozha
    ulle42 skrev 2015-07-26 16:04:08 följande:

Hej! Jag har bf 6 mars! Är i slutet på vecka 8 nu o längtar till första ul vecka 12. Känns lite mer verkligt när man får se det lilla livet o får veta att det mår bra förhoppningsvis.

Jag mår bra än så länge, men väldigt trött o småhungrig hela tiden. Annars inga symtom. Detta är mitt andra barn, ettan fyller snart två, och jag hade inte så mkt symtom första graviditeten heller.

Va härligt och grattis! :)
  • Rozha

[quote=75566894][quote-nick]ulle42 skrev 2015-07-26 16:04:08 följande:[/quote-nick]

Hej! Jag har bf 6 mars! Är i slutet på vecka 8 nu o längtar till första ul vecka 12. Känns lite mer verkligt när man får se det lilla livet o får veta att det mår bra förhoppningsvis.

Jag mår bra än så länge, men väldigt trött o småhungrig hela tiden. Annars inga symtom. Detta är mitt andra barn, ettan fyller snart två, och jag hade inte så mkt symtom första graviditeten heller.

Va härligt och grattis! :)

Ja man vill att tiden ska gå fort speciellt i början när oron finns..

Själv har jag varit och skrivit in mig hos bm och på torsdag ska vi på första ul besöket och träffa läkaren. Har väldigt ont i ryggen och tröttheten tar över lite jobbigt när jag jobbar 100% på sjukhus.

• Rozha

Jobbar ni samtidigt? Jag jobbar 100% och börjar redan känna att jag inte orkar pga tröttheten och ryggen. Usch hoppas det vänder. :)

• Rozha
    CupTee skrev 2015-07-26 16:31:14 följande:

Hejsan! Hoppar in här också :)

Har bf 2 mars (v9 nu) och det är min andra graviditet. Mår betydligt sämre denna gången :(

Är så nervös för UL/kub som skall göras när jag gått in i v13 . Alltid så oroligt innan man vet ju!..

Hoppas allt väl med er damer! :) Och grattis till er alla !

Grattis grattis! :)

Själv mår jag inte heller så jättebra extremt trött och rygg värk jobbar men det går inte så bra hehe..

Va på inskrivning förra veckan så himla kul och nu på torsdag blir det ul och läkarbesök ska bli spännande. :)
  • Rozha
    benjateo skrev 2015-07-26 17:47:43 följande:

Hej hej bf 1 mars .. är I v 9 och hat spytt i 3 veckor snart sjukt trött på detta.. har 3 barn att ta hand om varannan vecka o det får bara inte . Är så trött ????

Oj va tråkigt, men var du så med dina andra också? Men om du mår som du mår vad säger barnmorskan då?

Jobbar du eller är du hemma?

Hoppas du blir bättre :)

Själv har jag inte spytt än men mår illa mest på morgonen :/
  • Rozha
    CupTee skrev 2015-07-26 16:31:14 följande:

Hejsan! Hoppar in här också :)

Har bf 2 mars (v9 nu) och det är min andra graviditet. Mår betydligt sämre denna gången :(

Är så nervös för UL/kub som skall göras när jag gått in i v13 . Alltid så oroligt innan man vet ju!..

Hoppas allt väl med er damer! :) Och grattis till er alla !

Ja det är helt sjukt hur dålig man kan må usch Meeen. Det är värt såklart. :)

Min barnmorska pratade om kub test och som är bra att göra såklart men nervöst..

Hoppas du blir bättre!
Svar på tråden B/F mars 2016