B/F mars 2016
Hej hej
Hej hej
Hej hej!
Hur mår alla gravida?
Själv är jag i vecka 7 mår lite sådär men extremt trött hela tiden..
Är beräknad 18 mars ska bli spännande är så nervös o orolig såklart men hoppas på det bästa. ????
Hej! Jag har bf 6 mars! Är i slutet på vecka 8 nu o längtar till första ul vecka 12. Känns lite mer verkligt när man får se det lilla livet o får veta att det mår bra förhoppningsvis.
Jag mår bra än så länge, men väldigt trött o småhungrig hela tiden. Annars inga symtom. Detta är mitt andra barn, ettan fyller snart två, och jag hade inte så mkt symtom första graviditeten heller.
[quote=75566894][quote-nick]ulle42 skrev 2015-07-26 16:04:08 följande:[/quote-nick]
Hej! Jag har bf 6 mars! Är i slutet på vecka 8 nu o längtar till första ul vecka 12. Känns lite mer verkligt när man får se det lilla livet o får veta att det mår bra förhoppningsvis.
Jag mår bra än så länge, men väldigt trött o småhungrig hela tiden. Annars inga symtom. Detta är mitt andra barn, ettan fyller snart två, och jag hade inte så mkt symtom första graviditeten heller.
Va härligt och grattis! :)
Ja man vill att tiden ska gå fort speciellt i början när oron finns..
Själv har jag varit och skrivit in mig hos bm och på torsdag ska vi på första ul besöket och träffa läkaren. Har väldigt ont i ryggen och tröttheten tar över lite jobbigt när jag jobbar 100% på sjukhus.
Jobbar ni samtidigt? Jag jobbar 100% och börjar redan känna att jag inte orkar pga tröttheten och ryggen. Usch hoppas det vänder. :)
Hejsan! Hoppar in här också :)
Har bf 2 mars (v9 nu) och det är min andra graviditet. Mår betydligt sämre denna gången :(
Är så nervös för UL/kub som skall göras när jag gått in i v13 . Alltid så oroligt innan man vet ju!..
Hoppas allt väl med er damer! :) Och grattis till er alla !
Hej hej bf 1 mars .. är I v 9 och hat spytt i 3 veckor snart sjukt trött på detta.. har 3 barn att ta hand om varannan vecka o det får bara inte . Är så trött ????
Hejsan! Hoppar in här också :)
Har bf 2 mars (v9 nu) och det är min andra graviditet. Mår betydligt sämre denna gången :(
Är så nervös för UL/kub som skall göras när jag gått in i v13 . Alltid så oroligt innan man vet ju!..
Hoppas allt väl med er damer! :) Och grattis till er alla !
Hej hej!
Jag är också gärna med i fb- Gruppen
rozha_abbas@icloud.com