Inlägg från: pomperiposa |Visa alla inlägg
  • pomperiposa

B/F mars 2016

pyretno3 skrev 2015-07-30 05:25:44 följande:

Hejsan,

Plussade för ett par veckor sen BF 17/3 gick precis in i v 8. Är 41 år och väntar min 3:e som blir en liten sladdis, de andra är födda 04 och 08 Jag är överlycklig trots att jag eg. trodde mig vara klar med barnskaffandet, har dock en komplicerad relation med barnens far just nu och kommer sannolikt separera och skilja mig under graviditeten, men jag reder mig bra själv ????

Kram J

Hej Pyretno

Grattis till plusset! Jobbigt med maken, men jag instämmer, det kommer förstås gå bra! Jag fyller 41 nu i höst och bor inte ihop med barnets far även fast jag siktar in mig på att vi flyttar ihop så känns det som man klarar det själv om det inte blir så. Det känns väldigt tryggt att känna sig trygg!

Längtar massor till min lilla bebis som är beräknad till 31/3. Jag får också en sladdis, de två yngsta bor hos mig varannan vecka och är 10 och 13 år men det här känns som att helt börja om med en liten och det känns fantastiskt
  • pomperiposa

Hej igen

Jag var nog bakåt i tråden, och svarade.. ber om ursäkt, blev så glad när det var någon jämnårig med mig att jag inte tittade datum, ber om ursäkt

Jag ska läsa mer och kommer följa tråden med intresse, det är så mycket känslor och tankar som finns inuti - härligt!

Grattis till alla pluss, men även beklagar jag smärta och oro - vi hörs igen

Svar på tråden B/F mars 2016