• Erese

B/F mars 2016

Min mage som oxå är stor. Är troligtvis i V 7
  • Erese

Det är med förväntan, glädje, nervositet och oro som jag aktivt hänger på i tråden.

Vart oplanerad gravid, jag och min man har staplat upp för och nackdelar, diskuterat hur vi ska göra. Pendlat från säkra till inte fullt så säkra och med det menas att jag har tvekat mest.

Men efter besök hos abortmottagningen tog vi beslutet att behålla. Jag är troligtvis i V5-6, vi får se om bebis vill stanna kvar. Den valde ändå att bosätta sig i min livmoder trots kopparspiralen.

Är verkligen super nervös men tycker det är kul oxå. Trodde verkligen att det inte skulle bli några fler kidz. Det här kommer bli vårt tredje om allt går som det ska.

Jag tror det blir Bf- slutet på mars

• Erese

Pannkakan86; en karusell är vad det är :) men nu ser jag fram emot en liten till. Längtar däremot inte efter läckande bröst, ryggvärk, trötthet etc etc. Men det passerar och sedan är det nästan glömt ;)

• Erese

Camrad: nästan samma situation som mig. Vi har två barn och hade inga planer på någon tredje. Men tji! Fick vi. Trots kopparspiralen valde en liten att stanna kvar. Kom som en chock, vi var helt överens om abort, men dagarna passerade och jag började fundera. Vi har helt enkelt valt att behålla set lilla pyret :)

Det jobbigaste just nu är att jag mår illa, vilket gör att jag inte kan njuta av graviditeten ännu. Sover och mår illa.

Svar på tråden B/F mars 2016