• Camrad

B/F mars 2016

Hoppar in här i tråden jag med.
    Vi har 3 killar födda 04,06 och 13.
    Vi var helt klara med barn men så kom denna överraskning/chock. För mig är abort inget alternativ så nu ska vi bli 4-barns föräldrar.
    Min man är jätteglad men jag har varit väldigt chockad. Tycker jag är för gammal (fyllde precis 40)och är nöjd med de barn vi har.
    Vet att jag kommer att älska denna bebis lika mycket som de andra. Mår så fruktansvärt illa just nu att jag knappt kan stå på benen. Det förtar också den glädje jag hoppas kommer snart.
    Har skrivit in mig hos bm idag och ska dit i början på sept.

• Camrad

Jag mår fruktansvärt illa varannan dag.
    Då ligger jag bara i sängen och kvider. Jag har kräkfobi och kräks inte ens när jag får maginfluensa så naturligtvis gör jag inte det nu heller. Känns som det hade varit lättare om jag kunde spy.
    Kan varken äta eller dricka då för då blir det ännu värre.
    Gurka och morotsstavar kan gå ner.
    Vet inte hur jag ska klara av att jobba på måndag?!?
    Har eget företag så kan inte sjukskriva mig heller..
    Har testat Postafen men blir superskakig av den. Funkar inte när jag jobbar med fransförlängningar. Kan ju inte sticka kunden i ögat precis..

• Camrad

Erese: häftigt att vi har liknande situationer.
    Tråkigt att du mår illa.

Jag tror jag har bf 23.3 men får veta mer säkert när jag träffar bm för då gör de ul.

• Camrad

Jag mår också fruktansvärt illa ????
    Kan äta lite (mest frukt eller grönsaker) men har enorma problem med att dricka.
    Klarar inte vatten i någon form eller mjölk och blir skakig, får huvudvärk, jättetörstig och helt nere av vätskebrist.
    Idag har jag testat lergigan comp och har kunnat dricka lite mer.
    Får såna hemska hjärtklappningar av medicinen bara ????

Ska testa akupunktur hos bm på måndag och se om det hjälper.

Svar på tråden B/F mars 2016