• ulle42

B/F mars 2016

Hej! Jag har bf 6 mars! Är i slutet på vecka 8 nu o längtar till första ul vecka 12. Känns lite mer verkligt när man får se det lilla livet o får veta att det mår bra förhoppningsvis.

Jag mår bra än så länge, men väldigt trött o småhungrig hela tiden. Annars inga symtom. Detta är mitt andra barn, ettan fyller snart två, och jag hade inte så mkt symtom första graviditeten heller.

• ulle42
    LisaKMB skrev 2015-07-26 20:42:38 följande:

Hej! Jag har bf 6 mars! Är i slutet på vecka 8 nu o längtar till första ul vecka 12. Känns lite mer verkligt när man får se det lilla livet o får veta att det mår bra förhoppningsvis.

Jag mår bra än så länge, men väldigt trött o småhungrig hela tiden. Annars inga symtom. Detta är mitt andra barn, ettan fyller snart två, och jag hade inte så mkt symtom första graviditeten heller.

Skönt att du mår ganska bra! Jag har också ett barn sedan tidigare som fyller två snart (i slutet av augusti) och nu bf 10-11 mars. Blir ungefär 2,5 år mellan barnen. Det blir väl samma för dig? Jag mår också okej, vilket jag även gjorde förra graviditeten.

Ja, det blir ca 2,5 år mellan barnen för mig också (2 år 7 mån). Har tid för inskrivning nästa fredag.
  • ulle42
    Linahedman skrev 2015-08-09 15:53:00 följande:

Hej har bf den 10 mars.. Är i V9+2. Detta är andra barnet. Har en son sedan tidigare född juli -13.

Jag vill oxå gärna vara med i grupperna på fb linahedman@hotmail.com

Hej! Jag har bf 7 mars o det är andra barnet, har också en son född juli-13. Blir nästan lika stor åldersskillnad på barnen för oss då ????.

Idag har jag tagit blodprov för kubtest o längtar till första ul om ett par veckor! Har inga direkta graviditetstecken så jag längtar till ul så det känns mer verkligt.

Är också gärna med i fb-gruppen, ulle42@hotmail.com.
Svar på tråden B/F mars 2016