• Natalila

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Hej tänkte nästan hoppa in här jag!
    Kul med första barnet :)
    Fick ett plus i fredags och är väl beräknad i vecka 5 nu.
    Längtar redan ihjäl mig, hur ska detta gå?
    Nu är det bara hoppas att allt kommer gå bra hela vägen! :)

• Natalila
    pannkakan87 skrev 2015-07-19 09:34:02 följande:
    Grattis!! :D Känner samma här haha. Vill bara att tiden ska gå! Den här sommaren får gärna gå undan ;)
    När är din bf?
    Ja vill bara spola fram tiden lite ;)
    21 mars! Dudå? :)
  • Natalila

Jag blir nästan lite orolig när jag mår så himla bra. Är bara väldigt trött.. Illamåendet som kom i ungefär 3 dagar har försvunnit de med så nu är de väl bara tröttheten som man märker av. Men ska väl vara glad åt de bara egentligen :)

• Natalila
    Nyholmskan skrev 2015-07-22 07:20:29 följande:

Vet inte vad jag pysslade med igår förutom att jag var så trött. Jag är i alla fall enligt apparna i vecka 6 (5+5) :) så inte en april bebis som jag skrev sist utan en marsbebis.:) tog ett andra test idag och då insåg jag att jag måste ha ställt in appen fel. Snurr-huvud! Hur länge tänker ni vänta med att berätta för era närmsta? :)

Jag har berättar för två av mina bästa kompisar och mamma. Dom andra får vänta tills man vet att allt är bra men lillen där inne :)
    Igår blev jag gudmor till en liten tös oxå, så snart får man gosa bebis :D
  • Natalila
    elin1987 skrev 2015-07-23 08:59:58 följande:

Kan inte dricka multi kvinna längre :( sprang just och kräktes några minuter efter att jag drack de. Vad äter ni ?

Fick oxå lov att sluta dricka de, fick inte i mig de till slut. Köpte dom här tabletterna istället :)
  • Natalila

Någon mer som tappat matlusten helt? :/
    Är så jobbigt för jag blir vrålhungrig väldigt fort och måste ju äta men jobbigt när man inte är sugen på något och blir nästan äcklad istället!

• Natalila
    Rozha skrev 2015-07-27 19:40:26 följande:
    Jag håller med dig! Själv är jag sååå trött hela tiden så jag skulle kunna bara sova hela dagarna. Usch!

Hoppas det går över! :)

Vilken vecka är du i? :)
    Ja de hoppas jag med för de här är jobbigt!
    Är i vecka 6.
    Dudå? :)
  • Natalila

Morgnarna blir bara jobbigare och jobbigare, mår mer illa och har ont i magen när jag vaknar. Är glad att sambon har ledigvecka nu så han kan passa upp på mig,, nästa vecka måste jag upp och köra hans barn till dagis/fritids, de känns mindre kul :(

Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?