• elin1987

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Bilden verkade inte följa med ?

• elin1987

Ligger vaken och grubblar.. Är så himla rädd att något ska vara fel, tänk om den lillas hjärta inte slår.. Hemska tanke men får alltid katastrof tankar om nätterna :/ första ultraljudet om ca 3 veckor i v.18

• elin1987
    becka1989 skrev 2015-09-29 10:00:22 följande:

Idag mår man bättre genom förkyld bara vilket gör det jobbigt att sova, precis vaknat efter en dålig natts sömn tur man är ledig idag.

Var och handlade lite kläder igår blev 2par byxor och en body byxorna var det 25%rabatt på kappahl så passa på.

Berätta för en kompis igår som blev över lycklig men även ledsen då det bara är hon kvar i hennes vänskapskrets och familj som inte har några barn ännu men hon är bara 26 och har inte ens ett förhållande så då är det inte så lätt.

Jag är också dunder förkyld :( inte nog med att jag vaknar ca 4 ggr per natt för att gå på toa nu kan man inte sova pga täppt näsa.. Och vi flyttar in i huset på torsdag, har svin mycket kvar att packa. Riktigt dålig tajming!
  • elin1987

Rul imorgon shit vad nervös jag är! Första gången på 19 veckor som jag får se om det verkligen är någon där inne :)

• elin1987

Jag har tappat bort pappret jag fick om ultraljudet i flytten :/ fick man äta eller dricka innan ?

• elin1987
    mintuu skrev 2015-10-19 16:37:08 följande:
    Hur gick det idag?:)
    Underbart :) en liten flicka gömde sig därinne
  • elin1987
    LMG skrev 2015-10-19 19:55:33 följande:
    Vad roligt, grattis :) väntar också en flicka. När fick du bf?
    Dom flyttade mig från 15/3 till 22/3 men det hade jag räknat med då min äl infaller 17 dagar efter första mensen :)
  • elin1987
    Katten95 skrev 2015-10-30 06:44:43 följande:

Snart är det dags tjejer för rutinultraljudet, har tid 08:00 idag och är typ små nervös och sovit dåligt hela natten. Hoppas innerligt att allt ser bra ut!

Åh hur gick det ?!:)
  • elin1987

Dessa hormoner.. Har precis återhämtat mig från världens gråtattack. Jag känner att jag i princip inte har gjort något kul sen jag plussade (det har jag ju såklart) men jag börjar få panik att bara ha ork till att vara hemma när hjärnan skriker efter att bli tillfredställd av lite miljöomväxling

• elin1987
    saraaj skrev 2015-11-07 19:30:11 följande:
    Åh jag hade tårar bakom ögonen hela dagen igår så när jag kom hem från jobbet brast det men vet inte varför... har inte känt mig ledsen över något så vet inte om det är hormoner som spökar! Vilken vecka är du i ? :) gick in i v 20 idag! Visst bodde du oxå här i Norrbotten ? :)
    Jo jag bor i Norrbotten :) är i v 20+3
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?