-
Ja om än lite udda haha :)safiia skrev 2015-07-30 21:27:22 följande:Bra att du hittade mer symptom! :)
-
Jag känner mest av växtvärken på natten.. Brukar vakna att det som drar i partiet under naveln och över troskanten.
-
Var nyss och hälsade på farmor och farfar.. Farmor synade mig och "såg" tydligen på mig att jag var gravid.. Jag är helt sjukt svullen om magen!
-
Jag har också gått upp 3 kg (är i V8 7+4) allt har satt sig på magen och låren :/ får inte igen några längre.Nyholmskan skrev 2015-08-02 06:57:33 följande:Jag har gått upp tre kg redan jag med :( bara i vecka 8 nu! (7+2)
-
Det här kan inte vara sant :( har redan börjat få små bristningar på magen... Måste börja smörja mig ordentligt nu vill verkligen undvika bristningar in i det sista!
-
Nej jag använder ingen spec, kör på kokosolja/smör :) brukar använda de som hudkräm till hela kroppen :)Linkken skrev 2015-08-02 17:23:39 följande:Har du någon kräm redan som du tänkt använda? Jag är lite skeptisk då jag läst forskning som visat att dedär salvorna egentligen inte har någon effekt, det lär vara genetiskt om man får bristningar eller ej. Men finns ju de som tycker det funkar också, så visst är det värt ett försök. Meddela gärna om det funkar!! :)
-
Just typiskt.. Första jobbdagen idag efter semestern och jag har legat och spytt sen jag klev upp :/ tror jag har sluppit morgon illamående för att jag sovit ut tills kroppen är utvilad och ätit när jag har känt mig redo,. Nu blev de bara pang på upp 06:30 och äta frukost kl 7.
-
Jo jag går in i vecka 9 på onsdag :)pannkakan87 skrev 2015-08-03 10:17:33 följande:Å nej så trist! Du är i v9 precis som jag va? Det borde ändå släppa snart hoppas jag! Jag mår också illa på morgonen men har inte spytt, men jag liksom dig har ju inte behövt gå upp tidigt utan går upp runt 9 varje dag. Igår sov jag dock till 12 eftersom vi hade varit ute kvällen innan och kom hem jättesent på natten. Då hade jag inget illamående alls pga jag sovit bort den jobbiga tiden, så det kan absolut stämma att du mår mer illa ju tidigare det är. Det gör säkert jag också!
Lycka till på jobbet! Hoppas att det släpper Sjukanmäl dig annars. Ingen vits att slita ut sig. Tänk på bebis. :) Kram! -
Åh vilken lycka äter iskall färsk ananas som jag skurit i fyrkanter och äter med gaffel! Lindrade mitt illamående :)
-
Haha jag äter exakt lika!! Har inte ätit fil med kalaspuffar sen jag var ett liter barn! Aprikoskräm slevar jag i mig också :)ofverberg skrev 2015-08-04 09:23:40 följande:
Verkar vara många som inte kan äta så mycke. Själv måste jag äta varannan eller var tredje timme för att lindra illamåendet. Blir allt från macka, fiö med kalaspuffar eller kräm och mjölk. Försöker hitta nya mellanmål men svårt. Börjar tröttna på det jag äter nu :)